I když projekt vypadá trochu bláznivě, ve skutečnosti jde ze zdravotního
hlediska o vážnou věc: podle průzkumů si Francouzi průměrně vyměňují zubní
kartáčky jednou až jeden a půlkrát za rok. Dobrá ústní hygiena ale
předpokládá výměnu každého čtvrt roku. "Lidi na to prostě nemyslí. A když
si jich koupí víc najednou, tak je zapomenou ve skříni," říká otec projektu Frédéric Jan.
Stránky Brosseadomicile.com (ve volném překladu "kartáček až domů")
spatřily světlo světa tento týden a jejich třicetiletý tvůrce
Frédéric Jan věří, že budou mít úspěch - jen během prvních tří dnů se u něj
zaregistrovala stovka předplatitelů.
Klienti si mohou vybrat z dvacítky modelů; v nabídce jsou i pasty na zuby. Ceny jsou podobné jako v hypermarketech. Frédéric Jan předpokládá, že v prvním roce získá na 25.000 klientů, a letos tak prodá na 100.000 kartáčků. V příštím roce by měl rád na 60.000 zákazníků s 240.000 prodaných kartáčků.
"Nejsou to přehnaná očekávání, na francouzském trhu se ročně prodá na 90 milionů kartáčků," tvrdí obchodník, k jehož projektu se připojili i zubaři a zdravotní pojišťovny.