Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jak správně „dělat“ sociální sítě, ukážou v Praze světoví odborníci

  11:11aktualizováno  11:11

Stránky konference Engage 2016 | foto: Socialbakers

Patrně největší konference zabývající se marketingovými aktivitami na sociálních sítích se po roce vrací do Prahy. Na Engage 2016 Prague čeští Socialbakers, kteří konferenci pořádají, přizvali takové specialisty, jako jsou YouTube hvězda Alfie Deyes, Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších zkušených lidí.

Loni se v Praze sešla zhruba tisícovka hostů z více než 70 zemí světa. Konference se přitom pořádá i v New Yorku, Dubaji a dalších třech městech. Celkem tehdy v našem hlavním městě vystoupilo na padesát řečníků a proběhlo 25 workshopů.

Letos se mezi 11. a 13. květnem, kdy akce probíhá, očekává ještě větší účast. Zatím je zaregistrováno kolem třiceti řečníků a mnoho stovek hostů z celého světa.

„Workshopy letos povedou například zástupci značek jako BBC, NATO, Desigual, L’ORÉAL, Microsoft a nově také tzv. influenceři. Dorazí známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo například Paula Coop McCrory, kterou sledují více než čtyři miliony lidí na Pinterestu,“ láká na konferenci Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.

Více z rubriky Krátké zprávy ZDE.



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.