Facebook a MySpace dnes oznámily rozšířené partnerství. Uživatelé Facebooku se do MySpace mohou přihlásit prostřednictvím svého jména a hesla, a uživatelé MySpace mohou sledovat novinky od přátel a značek z Facebooku. To vše pomocí standardní API (Facebook Connect), kterou mohou vývojáři internetových stránek použít k propojení jejich webu s Facebookem a usnadnit tak uživatelům přihlášení a personalizaci.
V podstatě tak MySpace uznal, že většina "akce" se již dávno odehrává na Facebooku, a uživatelé MySpace by, pokud by si měli vybrat mezi těmito dvěma sítěmi, volili přechod k expandujícímu Facebooku.
MySpace ale doufá, že jeho nový, odlehčený design, a důkladné propojení s Facebookem, mu pomůže zastavit propad v očích internetové veřejnosti, a vytěžit něco z obrovského množství registrovaných uživatelů, které od roku 2003 nastřádal.