Není pochyb o tom, že je Surface úspěšný produkt. I proto, že jej firma podporuje, jak může. Jedna z promoakcí spočívá v tom, že lidé mohou své staré MacBooky dát Microsoftu a ten jim za ně nabídne kupón na slevu pro nákup Surfacu.
Právě tato akce vedla Microsoft k aktuálnímu prohlášení, že stále více lidé mění notebooky od Applu za zařízení 2v1 od Microsoftu.
„Stále více lidí přechází z Maců na Surfacy. Náš program na výměnu MacBooků vykazuje zatím nejlepší výsledky, zvláště v kombinaci s vylepšením Surfaců a zklamáním z nového MacBooku Pro, zejména mezi odborníky,“ píše Microsoft na blogu, aniž by zmínil jakákoliv čísla, která by ukázala množství zájemců o tento program.
U tvrzení o zklamání z nového MacBooku přitom firma odkazuje na komentář jednoho redaktora odborného serveru PC MAG s tím, že „nové recenze doporučující více Surface než MacBook vycházejí denně“. V komentáři redaktor shrnuje své důvody, proč přešel z notebooku od Applu k Microsoftu.
Microsoft tak pokračuje ve tvrdém marketingovém souboji s Applem, v němž to někdy přežene.