Společnost
Pepsi oznámila, že na začátku příštího roku umožní svým zákazníkům získat
100 miliónů skladeb prostřednictvím služby
iTunes zdarma. Pepsi začne od prvního února prodávat speciální edici svých nápojů. Tato edice se bude distribuovat asi 60 dní. Každé třetí balení nápoje z této várky bude mít na sobě kód, na jehož základě si zákazník stáhne hudbu z iTunes zdarma.
K podobnému kroku se podle informací deníku NY Times nyní chystá i společnost McDonald, která ale hodlá nabídnout 1 miliardu skladeb z iTunes zdarma. Další podrobnosti zatím nejsou k dispozici.
Zdroj: The New York Times
Související odkazy:
Emusic má nového majitele, přestane nabízet neomezené downloady
Americké hudební online shopy míří do Evropy
Apple bleskově lepí díry v iTunes pro Windows
Mercora bude prodávat hudbu přes P2P
Další konkurent iTunes: MusicMatch Downloads
Apple má průšvih - hudební obchod iTunes je možná nelegální
RealNetworks končí s katalogem MusicNet, Listen.com čeká soud
Legendárnímu serveru MP3.com hrozí zánik
Rhapsody nabídlo hudbu za 79 centů a zdvojnásobilo prodej