náhledy
Utěsnění montážní pěnou, aby nevytekla dvousložková směs ICISIT
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Během prací se mění každý druhý pražec
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Původní, dřevěné pražce, jsou v mezistaničních úsecích také nad odvodňovacím kanálem - Pražce před výměnou - odmontovaný zabezpečovač
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na trase C se nejprve musí odmontovat vlakový zabezpečovač
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Rozchodnice mezi kolejnicovými pásy
Autor: DPP a.s.
Výměna poškozených pražců v Metru
Autor: DPP a.s.
Pracovní vozy ve stanici Kačerov
Autor: DPP a.s.
Nad odvodňovacím kanálem se odřízne část pražce. Na fotografii je vidět technologie výměny - mění se každý druhý pražec
Autor: DPP a.s.
Výměna poškozených pražců v Metru
Autor: DPP a.s.
Čistění uvolněného otvoru (kapsy) v betonovém loži
Autor: DPP a.s.
Vyčištěná kapsa v betonovém loži
Autor: DPP a.s.
Odstranění zbytků pražce pod kolejnicí
Autor: DPP a.s.
Výměna poškozených pražců v Metru
Autor: DPP a.s.
Vrtání kolejnice pro vytvoření montovaných styků včetně elektricky vodivých propojek
Autor: DPP a.s.
Výměna poškozených pražců v Metru
Autor: DPP a.s.
Výměna poškozených pražců v Metru
Autor: DPP a.s.