Pohled do odstrojeného kokpitu
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Mazivo ze SSSR patřilo a patří podle techniků k nejlepším. Maže stále.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Kompletní dokumentace MiGu s výrobním číslem 242266.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Letecký deník stroje s výrobním číslem 242266.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Letoun dostal barvy československého letectva, stejné jako měly patnáctky, které sloužily na hradeckém letišti.
Czech Flying Legends, Josef Miřácký
Letoun dostal barvy československého letectva, stejné jako měly patnáctky, které sloužily na hradeckém letišti.
Czech Flying Legends, Josef Miřácký
MiG-15UTI na přídi nese ostravský znak, bílého koníka na modrém poli, neboť v Hradci léta sloužil 30. stíhací bombardovací letecký pluk „Ostravský“.
Czech Flying Legends, Josef Miřácký
Rekonstruovaný MiG mít vystřelovací sedačky nebude.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Místo výzbroje vozil hradecký MiG při svých vystoupeních v USA pytle s broky. Tahle hromada váží přesně stejně jako odstraněné kanony.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Pohled do odstrojeného kokpitu.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Jedna z posledních Gagarinových fotografií z počátku roku 1968 z přípravy na let ve cvičné stíhačce
RKK Energija
Stíhačka MiG-15 UTI. V takovém stroji se vydal Gagarin na svůj poslední let.
CollectSPACE
Sběratel Josef Miřácký (vlevo) a pilot Roman Svoboda opravují spolu s dalšími nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15 na hradeckém letišti.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15. Na snímku sběratel Josef Miřácký.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Josef Miřácký drží v ruce podrobný nákres MiGu-15.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Úl na hradeckém letišti. MIG-15 zde kdysi stály ještě jako součást letecké obrany Československa.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Montáž křídla
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Čerstvě osazený motor
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Vše se muselo vyčistit, vybrousit, textilní výlepy vytrhat... a znovu natřít a vytlumit.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Jedna ze dvou dochovaných fotografií Míti Miloty v „jeho“ MiGu-15.
archiv Míti Miloty
Míťa Milota na jedné ze dvou dochovaných fotografií ve „svém“ MiGu-15
archiv Míti Miloty
MIG-15: Původní motor prošel generálkou a o několik dní později, již zastavěný, i první zkoušku provozu.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Pryžové a gumové části dělají při přestavbě největší starosti. Čas a špatné skladovací podmínky zničily mnoho zbylých kusů.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Budíky byly vyčištěny, repasovány a zkalibrovány.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Se šitím nových textilních částí pomáhají i přítelkyně a maminky.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Výhodou MIG-15 je v podstatě absence elektroniky. Je jí opravdu jen minimum, všechna vedení byla zrestaurována.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Do první motorové zkoušky zbývají jen hodiny.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Pryžový balon je součástí brzdového systému. Sehnat dnes zachovalý nezpuchřelý kousek není snadné - již se mnoho let nevyrábí.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Titul knihy říká vše. Josef Miřácký s nadsázkou tvrdí, že podle téhle knihy by si mohl MiG doma postavit každý.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Směrnice pro provoz a technickou obsluhu letounu jsou opravdu podrobné a velmi přehledné.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz