Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


MSN: impérium útočí!

aktualizováno 
O tom, že se společnost Microsoft snaží na trhu informačních technologií prosadit ve všech možných segmentech, nemůže být pochyb. Tentokrát si tato firma vzala na mušku svého rivala v oblasti on-line služeb – společnost America On-Line (AOL)…

O tom, že se společnost Microsoft snaží na trhu informačních technologií prosadit ve všech možných segmentech, nemůže být pochyb. Tentokrát si tato firma vzala na mušku svého rivala v oblasti on-line služeb – společnost America On-Line (AOL)…

Když si manažeři společnosti Microsoft něco vezmou do hlavy, tak jdou tvrdě za svým cílem. A to ať to stojí, co to stojí! V současnosti je jedním z cílů přetáhnout společnosti AOL co nejvíce platících zákazníků, s čímž souvisí i právě startující marketingová kampaň. Ostatně, není to poprvé, co Microsoft se společností AOL soupeří o podíl na trhu – k podobné akci došlo již minulý rok, když společnost msnMicrosoft investovala do reklamní kampaně přibližně 50 milionů dolarů. Současná kampaň již nebude tak bombastická a ve skutečnosti se bude jednat pouze o dohru té předchozí.

Microsoft však má co dohánět, protože v počtu uživatelů má AOL značný náskok. Porovnáme-li totiž téměř pětatřicet milionů platících uživatelů AOL s necelými osmi miliony uživatelů služby MSN, objeví se poměrně propastný rozdíl, který chce společnost mermomocí vyrovnat. aolV průběhu následujících tří měsíců bude v rámci marketingové kampaně vedoucí ke získání nových uživatelů z řad AOL investováno 10 milionů dolarů, a to jak v rámci on-line, tak i tištěné reklamy a samozřejmě i prostřednictvím cílené dopisové kampaně. Microsoft očekává, že tato kampaň bude minimálně tak úspěšná jako ta minulá, kdy přibližně polovinu nově získaných zákazníků tvořili právě uživatelé AOL. Celkový počet nových zákazníků, který byl tímto způsobem získán, však společnost Microsoft nezveřejnila.

A na co chce Microsoft stávající zákazníky AOL nalákat? Kromě nabídky „kvalitnějších služeb“ je to i slib, že platícím zákazníkům po třech měsících využívání služeb MSN vyplatí zpět padesát dolarů. To, samo o sobě, by uživatele AOL jen těžko přesvědčilo k tomu, aby přešli ke konkurenční společnosti. Proto Microsoft nabízí i tzv. migrační nástroj, který umožní klientům AOL přecházejícím k MSN importovat jejich adresáře kontaktů, on-line kalendáře a obsah jejich elektronických poštovních schránek. Pravdou je, že toto přichází v době, kdy AOL poměrně tvrdě omezuje výdaje na reklamu, pomalu, ale jistě ustupuje od poskytování přístupu k internetu prostřednictvím vytáčeného připojení a opožďuje se s nabídkou vysokorychlostního připojení svým stávajícím zákazníkům.



Témata: trh, Microsoft


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nová aplikace propojí největší sociální síť s bleším trhem
Kladivo na Aukro? On-line „blešák“ Facebook Marketplace míří do Česka

Aplikace pro prodej a nákup mezi jednotlivci, Facebook Marketplace, bude do konce srpna dostupná i českým uživatelům. Zda dokáže přetáhnout uživatele portálu...  celý článek

Laura Millerová na konferenci Engage 2017 v Praze
Falešné zprávy všechny překvapily, přiznává šéfka Obamova digitýmu

Jak může nejmocnější muž planety, prezident USA, vystupovat na sociálních sítích přirozeně a lidsky? Jak si ze sebe má dělat legraci, a jak naopak upozornit na...  celý článek

Sídlo společnosti Google v Mountain View v Kalifornii (ilustrační snímek)
Google propustil programátora kvůli traktátu proti podpoře žen v IT

Programátor James Damore kritizoval ve svém dokumentu politickou korektnost a „levicové zkreslení“ společnosti Google. Vystoupil především proti tomu, aby se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.