Toto rozhodnutí má firmě, kterou vlastní Google, pomoci ke zvýšení příjmů z reklamy. Pro sledování však bude pravděpodobně nutné použít počítač s americkou IP adresou, případně připojený přes anonymizér, atd.
Podobnou dohodu YouTube uzavřel v říjnu s firmou CBS. Ta již nabízí na stránkách YouTube v plné délce epizody televizních seriálů Star Trek, Mladí a neklidní či Beverly Hills 90210.
MGM nabídne jako první na YouTube epizody ze svého pořadu American Gladiators. Jako další budou k dispozici v plné délce akční filmy jako Neprůstřelný mnich a Sedm statečných a sestřihy populárních filmů jako Pravá blondýna. Filmy bude možné zhlédnout zdarma s reklamou.
S chystaným odlivem videoklipů na nové stránky hudební stanice MTV (více v článku: MTV výrazně tlačí na YouTube, spustila vlastní klipový portál) připravuje YouTube i další novinky. Dnes například firma oznámila, že brzy bude možné přes YouTube živě vysílat přes jakoukoliv webovou kameru. Více v článku: YouTube umožní živý přenos z „každé garáže“.
Filmy a seriály on-line
Na stránkách YouTube se již nyní objevují zkrácené sestřihy různých televizních seriálů v délce maximálně deseti minut. Hlavní nabídku stránek však tvoří krátká videa natočená běžnými uživateli internetu.
YouTube se díky novým dohodám stává přímým konkurentem stránek Hulu, které patří společnostem News Corp a NBC Universal. Hulu na svých stránkách nabízí v plné délce pořady televizních stanic Fox, NBC a CBS.
YouTube jsou největšími internetovými stránkami pro sdílení videa, v srpnu je navštívilo více než 300 milionů uživatelů. Společnosti se však stále nedaří přilákat dostatek zájemců o reklamu, protože inzerenti nemají zájem nabízet reklamní kampaně spolu s neprofesionálním domácím videem. Proto se vedení snaží více spolupracovat s mediálními společnostmi.