Nabídka hudby za láhev Pepsi hacknuta

  • 8
Společnost Pepsi Co. nedávno ve spolupráci s internetovým hudebním obchodem iTunes spustila novou marketingovou kampaň. V každé třetí láhvi Pepsi je na víčku umístěn kód, který mohou uživatelé využít ke stažení hudby ze serveru iTunes.

Kód z lahve Pepsicoly 

A právě nedostatečné skrytý kód umožní komukoliv bez nutnosti koupě lahve a jejího otevření získat přístup ke skladbám na iTunes. Stačí jen naklonit láhev o cca 25 % a kód je čitelný. Je zajímavé, že se Pepsi nepoučila z podobné kauzy, která ji postihla již před lety, kde se také jednalo o soutěž s kódy pod víčky.

Zdroj: ZDNet

Související odkazy:

  • McDonald napodobuje Pepsi – dá miliardu skladeb přes iTunes
  • Emusic má nového majitele, přestane nabízet neomezené downloady
  • Americké hudební online shopy míří do Evropy
  • Apple bleskově lepí díry v iTunes pro Windows
  • Mercora bude prodávat hudbu přes P2P
  • Další konkurent iTunes: MusicMatch Downloads
  • Apple má průšvih - hudební obchod iTunes je možná nelegální
  • RealNetworks končí s katalogem MusicNet, Listen.com čeká soud
  • Legendárnímu serveru MP3.com hrozí zánik
  • Rhapsody nabídlo hudbu za 79 centů a zdvojnásobilo prodej