Návody od Ikey, které musíte číst. V balení je 1 255 krav a dva kolíčky

17:40aktualizováno  17:40
Ikea představuje nové výrobky: světelný meč z hvězdných válek a auto pro cestování v čase z Návratu do budoucnosti. Autoři populárního webu Collegehumor.com si pohráli s myšlenkou, jak by vypadaly manuály k tomuto neexistujícímu zboží.

Ikea Dinosaurus | foto: Collegehumor.com

Ikea je pověstná tím, že její nábytek sestaví téměř každý a většinou i bez použití návodu. I proto se parodie na vizuálně nezaměnitelné manuály od švédské nábytkářské firmy objevují na internetu pravidelně.

Ikea světelný meč

Když například probíhala stavba obřího urychlovače částic CERN, objevil se Ikea návod na jeho domácí výrobu. Nic složitého. Potřebujete jen 60 000 traverz s "I" profilem, 80 000 trubek, nekonečno protonů a samozřejmě devět milionů dřevěných kolíčků. Bez nich se žádný výrobek neobejde stejně jako bez charakteristického imbus klíče (v balení je jeden kus).

Podobně jednoduchá je podle "Ikea" manuálů i výroba drog, dětí nebo třeba dinosaura z Jurského parku. Právě charakteristické propriety ze sci-fi filmů si vzali na mušku autoři webu Collegehumor.

Podle jejich návodu si teď můžete vyrobit světelný meč (přijdete však o ruku a 40 kolíčků) nebo již zmíněného dinosaura (2 kolíčky, 1 255 krav a 15 milionů dolarů). Další návody hledejte přímo na stránkách autorů.

Ikea auto pro cesty v čase