Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Dokumenty a pět programů. Severokorejský Netflix se jmenuje Manbang

  9:30aktualizováno  9:30

Manbang, „severokorejský Netflix“, má nabízet mimo jiné nejaktuálnější informace o aktivitách vůdce Kim Čong-una | foto: Reuters

Pět televizních kanálů, výběr dokumentů a programy na učení angličtiny a ruštiny. To nabídne nový set-top box ohlášený severokorejskou televizí s názvem „Manbang“. To v korejštině znamená „všude“, ale v angličtině vyznívá spíše nechtěně humorně.

„Pokud chce divák sledovat například film o zvířatech a odešle požadavek do zařízení, ukáže mu požadované video,“ vysvětluje Kim Čong Min, předseda centra pro zajištění informací a technologie.

Dají se také „hledat informace o vůdcových aktivitách“ a číst zprávy. Otázkou ale zůstává, jak bude služba dostupná, jelikož podle expertů nedisponuje většina obyvatel totalitní země přístupem k internetu.

Podle severokorejské televize KCTV je o přístroj nicméně „obzvlášť velký“ zájem například ve městě Sinuidžu s 334 tisíci obyvateli. Údajně je v oblasti již „několik stovek“ uživatelů a jejich počet roste.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Takto to vypadá, když vás napadne ransomware Coinvault.
Napadl vás ransomware? Tady najdete lék zdarma na víc než stovku šmejdů

Ransomware je jedním z nejčastějších a nejnebezpečnějších kyberútoků současnosti. Některé napadené soubory lze však snadno dekódovat zdarma, bez nutnosti...  celý článek

Hip hop slaví 44 let.
Hip-hop slaví 44 let. Google má místo loga interaktivní gramofony

Vyberte si desky i tempo a zaskrečujte si ve webovém prohlížeči. Google připomíná výročí hip-hopu.  celý článek

Před sto lety se začala rozpadat čínská neutralita
Čína před 100 lety vstoupila do 1. světové války

VIDEO Čína vstoupila před 100 lety do 1. světové války, několik měsíců po Spojených státech amerických. Učinila tak na straně Dohody. Válku vyhlásila Německu a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.