Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se šéfa UPC na kabelový internet

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 16. listopadu 2005 do 11:00

OTÁZKA: Můžete mi prosím prozradit 2 věci? 1. Proč je FUP prezentováno jako výhodné pro uživatele, když to je jednoznačně omezení, které znepříjemňuje používání služeb? 2. Proč je možná komunikace s UPC jen prostřednictvím infolinky a kontaktního formuláře na webu? Jde mi o následnou komunikaci, kdy třeba bylo potřeba dopravit operátorce jistý dokument, ale nakonec jsem ho musel tisknout a posílat v obálce. Proč nelze komunikovat třeba i běžným e-mailem (stylem napíšu přes KLPOZ, operátorka odpoví mejlem a já jí už můžu na její mejl odpovědět přímo) 3. Kdy bude možné za určitý poplatek jedonrázove dokoupit další data? Bežně mi stačí služba s nižším limitem, ale třeba jednou do roka se vyskytne větší provoz. Kvůli tomu nemá smysl přecházet na vyšší službu. Petr H.
OTÁZKA: Dobrý den, Neuvažujete o možnosti bonusu ve formě přístupové karty k UPC Direct stálým zákazníkům kabelové televize za symbolický poplatek nebo mo6nost aktivace karty na krátké období (např. 1 měsíc). Děkuji. Jakub
OTÁZKA: Dobry den, prosim o informaci tykajici se zavadeni vaseho kabl. internetu ve Frydku-Mistku. V teto lokalite je jiz z vasi strany nekolik let slibovano zavedeni techto sluzeb. Zatim se vsak stale nic nedeje. Dekuji za odpoved Petr Bures
OTÁZKA: Uvažujete o začlenění programu CSFilm do nabídky kabelové televize v Praze? Jakub
OTÁZKA: Ano, na strance www.chello.cz se proklikam na VOP: http://www.upc.cz/cz/vysokorychlostni-internet/?page=smluvni_podminky jenze misto nich se jen dozvim: Nemáte oprávnění prohlížet tuto stránku takze odpoved, ze vse je na www.chello.cz mi prijde minimalne neseriozni. Big Ben
OTÁZKA: Dobry den. Zajimalo by mne, proc upc jiz nekolik let vaha s nabidkou kabeloveho internetu ve stredne velkych mestech (cca 60-100tis obyvatel). V techto mestech je podle mych informaci o tyto sluzby velky zajem. Proto Vas postoj nechapu. Dekujií za odpoved Ales K.
OTÁZKA: Dobrý den. Kdy poskytne společnost UPC internet kladenským zájemcům. Asi před dvěma lety mi řekl do telefonu tehdejší ředitel UPC, že "KLADNO není pro nás lukrativní místo" Děkuji za odpověď. Martin
OTÁZKA: Měl bych takový dotaz, plánuje společnost UPC rozšířit svou kab. síť i centrech větších měst. Např. v Hradci Králové, bydlím v centru města a výdobytek kabelového připojení je pouze v panelákových sídlištích na okraji města. Děkuji za odpověď Buxta
OTÁZKA: Dobry den. Bydlim v praze, na andelu, a zajimalo by me, jestli planujete pokryt kabelovou televizi (potazmo internetem) i tuto cast prahy (jedna se o ulici pechackovou, od andela smerem k rece) Je zde mizerny prijem tleevizniho signalu, a internet pres kabel je podle me mnohem lepci, nez adsl. Dekuji za odpoved Marcel
OTÁZKA: Dobry den. Zajimala by mě celkova kapacita linek UPC (na straně připojení k páteřní síti) a kolik této kapacity je využito. Děkuji Martin
OTÁZKA: Snad jen dvě drobnosti: 1) obchodní zástupci neuvádějí za jakých podmínek je možné "přejít" z tarifu Chello light (který je na tři měsíce poskytován za cenu nižšího tarifu) na tarif Chello easy. Na výslovný dotaz mi nebyly poskytnuty informace o výpovědní době (kterou jaksi neaplikujete při přechodu na tarif vyšší) 2) Z důvodu FUP (o které sice zástupce již delší dobu tvrdí že bude navýšen datový limit) přicházíte o veliké množství zákazníků (v našem baráku celkem 24 bytů, 13 zájemců o internet a jen dva máme Chello - zbytek kvůli FUP raději investuje do wi-fi sítí a obdobných řešení), myslím že by byl čas na ZÁSADNÍ ZMĚNU Dan
OTÁZKA: Dobrý den, bydlím 2 km za Prahou a do schránky dostávám pravidelně Vaše letáky o Internetu přes kabel. O tuto službu mám zájem, ale bylo mi sděleno, že jakožto mimopražská mám prostě smůlu. Je to pravda? Proč mi tedy plníte schránku planými sliby? Děkuji za odpověď. Lenka
OTÁZKA: Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli neuvazujete o snížení cenovych programů třeba Rodina.Je to moc drahé davat 689 korun. milan40
OTÁZKA: Když jsem pohrozil zrušením smlouvy na internet, okamžitě jsem dostal 15% slevu. Jako zákazníka jste si mne nevážili, žádnou slevu pro slušné zákazníky jsem nedostával. Nabídli jste mi zvýhodnění až když jsem pohrozil zrušením smlouvy. Toto nepovažuji za slušné, jsem rád, že jsem od vás odešel. Nikomu UPC nedoporučuji, právě kvůli tomuto vašemu podivnému chování. Ladislav S.
OTÁZKA: Planujete jine zachazeni z IP provozem ve vasi vlastni siti (jina omezeni, rychlost apod.)? Mate nejake terminy na VoIP? Adam Koppel
OTÁZKA: Dobrý den p.Barton zajímá mně když mám satelitní televizi UPC jestli by nešlo příjmat také internet.A druhá otázka co je na tom pravdy že nabítky UPC -rodina zmizí Galaxie-sport.Děkuji vám za odpověd.milan milan40
OTÁZKA: Tarifikace po 24 hodinach mi prijde dosti nevyhodna, zvlaste kdyz se clovek musi pripojit minimalne 10x do mesice, aby nebyl uplne odpojen. Znamena to, ze vzdy musi utratit minimalne 10x45,-=450,-Kc a pokud se pripojite 13x, tak to jiz vyjde draz nez non-stop pripojeni se stejnou rychlosti. Neplanujete tedy nejaky tarif, kde by se za rozumnou cenu platilo po minutach/hodinach? Alex
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli planujete zavedeni internetu do Olomouce. Jsou to už cca dva roky, co mi operátorky na infolince rikali, ze v Olomouci internet bude, ale jeste se nevi kdy?! Doceto
OTÁZKA: Jaká je maximální možná ryxchlost přenosu dat po kabelu ? Děkuji Michal
OTÁZKA: Dobrý den, plánujete nějak reagovat na výrazně se lepšící kvalitu a cenu připojení přes ADSL? Například ADSL od Nextry přes Telenor je lepší za velmi podobné peníze - porovnání s Chello classic (2x větší rychlost + 40GB dat místo 20GB a pak omezení na 256/256 místo 64/64) vyjde ročně o 890Kč dráž - zatím jsem klient UPC, ale pokud nezměníte svou politiku (především pokud jde o přenesená data - nebudu platit ročně o 4,5 tisíce víc za chello plus) tak přijdete o dalšího zákazníka přinášejícího do kasičky UPC skoro 15 tisíc ročně. Zatím působí jen moje lenost měnit připojení, které obstojně funguje, ale to nevydrží věčně a začátek roku 2006 bude rozhodující. S pozdravem (pořád ještě) zákazník UPC Petr Nedvěd
OTÁZKA: Proč datově omezujete internet? U Netboxu je 6 megabit bez jakéhokoli omezení za 1000 Kč. Kdy uděláte nabídku, která bude moci tomuto konkurovat. Se svými 4024kbs/512kbs a 40 GB limitem za 1500 jste směšní. Roman
OTÁZKA: Dobry den, je mozne sirit Internet spolu s TV signalom aj cez vzduch MMDS? Anonym
OTÁZKA: Vy budete zavádět internet v Hradci Králové? Kabelovku jsem právě rušil a nikdo mi ani podobnou věc nenabídl, jen prodloužení TV za výhodnější cenu, což jsem odsouhlasil, ale druhý den jste mi to stejně odpojili a podle systému prý kabelovku mám dál. Asi byste si měli ve firmě uklidit nepořádek. Václav
OTÁZKA: Bude pro letité(věrné)zákazníky UPC poskytnut nějaký bonus na jimi užívané(placené)služby.Nemám na mysli nabídku dalšího Vašeho produktu za nějakou jinou cenu,než uvádíte v ceníku .Děkuji. Franta
OTÁZKA: dobry den, pouzivam sluzbu Chello Light a jsem s ni celkem spokojen. Obcas vsak prekrocim datovy limit a snizeni rychlosti je pak velmi bolestne. Nebylo by mozne si proste v nekterych mesicich "prikoupit" navyseni datoveho limitu? janmeis
OTÁZKA: Zdravím, neuvažujete o využití drátů elektrické sítě? Když se takto dá nabízet internet… Novák
OTÁZKA: Dobry dne, chci se zeptat, kdy nabidnete internet za 200 nebo 300 Kc/mesic. Soucasna nabidka je zajimava, sam jsem spokojeny, ale pro hodne lidi je i nejlevnejsi pevne pripojeni za 555 moc drahe. U nejlevnejsi varianty by myslim nemusela byt prednosti rychlost, ale prave to nepretrzite pripojeni. Vojtech Habarta
OTÁZKA: Zařadíte do CATV také program Cinemax, který šíříte zatím je v DTH? Tomáš Strejček
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych timto podekovat vasi technicke podpore internetu chello, ktera mi jiz nekolikrat poradila a pomohla v komplikovanych technickych i administrativnich problemech. Rad bych se zeptal, zda nehodlate rozsireni technicke podpory, protoze je v posledni dobe dost vytizena a je tezke se k ni dovolat rychle. Diky Petr Koudelka Petr Koudelka
OTÁZKA: co internet přes satelit? kabelovku nemám a ani nechci. jiri
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, proč nový tarif UPC Flex není dostupná ve všech lokalitách. zajáímá mě konkrétně Troja - Hnězdenská. Všechyn ostatní tarify lze pořídit, ale Flex ne? Jaké jsou tedy překážky, které mi nebyli schopni oerátorky sdělit. Jedná se o velice dobrý a strategický tarif, který mě zaujal, ale bohužel prý ho nelze v této lokalitě objednat. Budete do budoucna rozšiřovat portfolio o další takovéto tarify? Moc díky. Mirek MIREK
OTÁZKA: dobrý den pane řediteli, co byste vzkázal člověku, který uzavřel s UPC smlouvu o poskytování satelitních programů, obdržel zařízení, které následně prodal, včetně smlouvy a přístupové karty? A jak proti takovýmto lidem hodláte postupovat? (nepatřím mezi ně, já jsem zařízení právě koupil) ares
OTÁZKA: Dobrý den, jsem z Ostravy-Poruby, kde jsou rozvody v domě zavedeny a již 2 měsíce mám podepsanou smlouvu na Chello light. Bylo mi řečeno, že služba bude zprovozněna do měsíce, tj. října, ale není. Známí mají taky zájem o tuto službu a na jejich otázky o zprovoznění služby jim bylo řečeno, že to bude do konce listopadu, pak do konce roku. Kdy tedy bude zprovozněn internet v Ostravě-Porubě? Budou zaváděcí ceny nebo bude platit současný ceník? Děkuji. Tomáš Hruška
OTÁZKA: Tak ze me si udelejte carku, ja od vas odesel. Zajimalo by me jaky tarif nabizite bez FUP a kolik stoji. Ja mam v soucasne dobe 4/1mbit bez FUP. Kolik by me to stalo u Vas? Mate vubec tarif bez FUP? Bobek podruhe
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, jak muzete uplatnovat FUP, kdyz nezverejnite jejich nastaveni. Nejprve jste je presunuli do VOP a nyni neni mozne si zobrazit ani ty, http://www.upc.cz/cz/vysokorychlostni-internet/?page=smluvni_podminky Nemáte oprávnění prohlížet tuto stránku Mame to brat tak, ze nechcete rici budoucim zakaznikum, jake omezeni je ceka? Big Ben
OTÁZKA: Dobry den, chcel by som sa opytat ako sa bude dalej vyvijat internet v Kladne. Konkretne v Krocehlavoch. ( Par ulic uz je pripojenych) Vdaka. Jožo
OTÁZKA: Vaši obchodní zástupci jsou ve velké míře velmi nesolidní a aby prodali Váš produkt a získali tak svoji provizi, slibují naprosto nesmyslné věci (nižší než skutečnou cenu, možnost ukončení služby ihned atp.) a snaží se, aby zákazník podepsal dřív než zjistí, co obshují Smluvní podmínky. Budete s tím něco dělat? Rozšířite provoz call centra na 24 hodin, jak je to běžné u všech větších operátorů? Tomáš Strejček
OTÁZKA: Připravujete nějakou možnost rychlejšího uplinku (uploadu)? Chápu, že většina zákazníků internetový obsah pouze konzumuje, ale já ho tvořím a s radostí bych vyměnil třeba 4 mbps down/512k up za 2mbps/2mbps. Michal Altair Valášek
OTÁZKA: Kdy bude rozšířené internetové připojení po kabelové televizi v Kladně. Momentálně je tam internet cca 1/2 roku asi jenom ve dvou ulicích a nic dalšího se neděje. Ivan Kladno Anonym
OTÁZKA: Dobry den,me by zajimalo,jestli bude vase firma poskytovat pripojeni i v Prostějově. Dekuji a preji krasny den Lubor Kazda Prostějov
OTÁZKA: Dobrý den, ohledně kvality vašich služeb by asi mohl ledacos říct každý uživatel kabelového internetu. Poslední problém, který u nás nastal představoval přerušený kabel vedoucí do rozvodné skříně. Tento problém řešili Vaši technici 13 dní včetně víkendu od nahlášení výpadku. Vystřídali se na něm 3 pracovní skupiny. Otazka zní, zda máte dostatečný počet kvalifikovaných osob na to, aby jste mohli poskytovat služby na dostačující úrovni. děkuji Uživatel Žižkov
OTÁZKA: Jaký máte pocit z rozšiřování pozemního digitálního vysílání? Dá pokládat budoucí bohatá nabídka TV programů za ohrožení kabelových televizí? pablito
OTÁZKA: můžete prosím odpovědět na otázku KDY? ..za rok? za dva? za tři? OTÁZKA: ( Radek Jelen ) Dobrý den, kdy plánujete připojení k internetu pro lokalitu Karviná? ODPOVĚĎ: ( 16.11.2005 10:12 ) V současné době probíhá příprava sítě na internetový provoz na Ostravsku. Karviná je součástí našich plánů. Radek Jelen
OTÁZKA: Dobrý den, bydlím na Praze 9 v Dolních Počernicích, váš kabel je od nás vzdálen cca 2 Km na sídlišti Jahodnice, dotaz zní : proč se nepokračovalo v položení kabelu na samotné Jahodnici mezi ridinné domky a dále k nám do Dolních Počernic ? Děkuji za odpověď přípojení
OTÁZKA: Dobrý den, bylo by mozne vytvorit nejakou mapu strategickeho planovaneho rozsireni UPC ? Tj. Mapu, kam hodla UPC dale expandovat...Mnoha potencionalnim klientum by to usnadnilo rozhodovani v aktualni volbe ISP - nekteri z nich, pokud budou vedet, ze se u nich UPC zavede, radi pockaji nez aby uzavreli terminovanou smluvu s jinym ISP. Dekuji Hanes
OTÁZKA: Kolik má společnost UPC zaměstnanců ? Přijímá další krom obchodních pozicí ? Rozšíříte své působiště třeba na okolí Prahy ? - sídlo firmy Martin
OTÁZKA: Myslím, že by nebylo špatné rozšířit svoji nabídku do Lysé nad Labem a obec Milovice, kde je v současné době více než 5000 mladých lidí s mizerným internetem. Věřím Vám a těším se na Vás ! Michal
OTÁZKA: Dobry den, jsem zákazníkem UPC a musím říct, že s připojením na internet a spolehlivostí nemám problém.Spíš mi vadí fair use policy - v Anglii jsem za 18 liber měl rychlost připojení 2Mb bez omezení stáhnutých dat, v Praze za srovnatelnou cenu 779 Kc mam rychlost 1024/256 (s 10 GB omezením). Nechystáte do budoucna trochu "povolit kohoutky?" Diky Rad
OTÁZKA: Dobrý den, jaký je váš nároz na zástupce vaší firmy který rodičům tvrdil, žeje internet na Mělníku před spuštěním, naši samozřejmě smlouvu podepsali s tím, že jim ho do měsíce(dle zástupce) nabídnete. Po mém dotazu mi bylo od vás sděleno, že internet na Mělníku není a nebudete ho ani v dohledné době zavádět. Ali
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě jestli máte v plánu rozšířit vaše služby. Jedná se mi přímo o lokalitu Beroun u Prahy. Děkuji Petr
OTÁZKA: Dobry den, Používám vaše připojení a jsem celkem spokojen. Jen bych se připojil s dotazem, kdy uvedete služby VOIP a Video On Demand? dvman
OTÁZKA: Zdá se mě,že UPC opět zaspalo,teď k nám chodí chodí vaši obchodní zástupci abychom si zavedli kabel.inet.Tato nabídka měla přijít před 2 lety.Teď to je absolutně o ničem.Máme zasíťován celý barák.připojení jsme bezdrátem a v rychlosti 512kb/s,nejsme omezeni FUP,cena 280Kc.Místo Hradec Králové.Jsem zvědav co mi odpovíte Jindra
OTÁZKA: Dobdy den, chtel bych se zeptat, proc jsou standardne pocitace pripojene sluzbou Chello za FireWallem a tedy zvenci nedostupne? Moznost, ze by si klient mohl pozadat o otevreni vsech portu z venci neni v podminkach sluzby nikde uvedena. Turrican
OTÁZKA: Zvažujete provozování internetu po kabelové televizi i v menších lokalitách jako jsou okresní města ....typu Kladno, Tábor a pod TOmas
OTÁZKA: Dobrý den. Mám trochu konkrétnější výtku. Využívám služby TV i internetu UPC, platím tedy za dvě služby, přesto když chci rozšířit vedení v bytě o jednu zásuvku (TV přijímač a počítač nemám ve stejné místnosti), musím volat technika a platit za novou zásuvku, navíc se sám nesmím rozvodů sá m dotknout. Neměl bych mít v případě, že využívám dvě služby UPC, automaticky nárok na dvě bezplatné zásuvky? Jan
OTÁZKA: Nejsem spokojena se službami UPC. Chtěla jsem domácí připojení k internetu od UPC, věděla jsem přesně co chci, ale nebyla jsem schopná se domluvit s pracovníky na infolinkách. Zkoušela jsem volat několikrát, abych mluvila vždy s jinými lidmi, ale výsledek byl vždy stejný.Byli vždy velmi nekompetentní a jejich odpovědi zněly: aktuálně nelze, co pro Vás ještě mohu udělat? Podotýkám, že bydlíme na velkém sídlišti v Praze a všude v okolí UPC svoje služby poskytuje. Nikdo neměl zájem mi zjistit, jestli internet u nás bude možný za týden, za měsíc nebo za rok. Je mi líto, ale musela jsem využít nabídky Telecomu přesto, že jsem naprosto nechtěla, ale bohužel jejich pracovníci byli kompetentní, vstřícní a chtěli, abysme se stali jejich klienty. hana
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by me jestli jste zaznamenali odliv zakazniku po zavedeni FUP. Neuvazujete o jejim zruseni? Kdysi jsem byl vas spokojeny zakaznik, ted uz jsem u konkurence a jsem jeste spokojenejsi. Bobek
OTÁZKA: Dobrý den, nehodláte měnit FUP, přeci jen v dnešní době on-line vysílání rádií či televizí to způsobuje problémy. Michal Patka
OTÁZKA: Dobrý den Připravíte a nabídnete v příštím roce služby spojené s šířením digitálního signálu ? Jaké formáty přenosu digitální televize budete podporovat (MPEG 2 / MPEG 4) ? Budete schopni konkurovat deklarovaným službám ČTc v oblasti šíření digitálního signálu ? Je vaše technologie připravena na možnosti navýšení rychlosti Internetového připojení a nabídnete i s tím spojené koncové zařízení ? Děkuji R.Juriš
OTÁZKA: Dobry den, hodlate zavated nove sluzby jako VoIP a hlavne VoD (Video na pozadani), popr. kdy by mely byt dostupne? CoBool
OTÁZKA: Dobrý den, chtel bych se zeptat, zda uvažujete o zrušení nebo alespoň podstatném zvýšení datových limitů (zatím jste je jen snižovali v neprospěch zákazníků) zvláště, když je v současnosti možné mít připojení ADSL bez datových kimitů i paušálu ČT (např. ADSL od ČRa ale i dalších). Sledovat např. TV Óčko je díky těmto vašim limitům prakticky nemožné. Zbyněk
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete připojení k internetu pro lokalitu Karviná? Radek Jelen
OTÁZKA: Dobrý den, jsem již spokojeným uživatelem Vaší služby Chello Light. Chtěl bych se zeptat,zda neplánujete v nejbližší době nějaké překvapení.Myslím tím třeba zvýšení rychlosti,zvýšení datového limitu,nebo třeba snížení ceny?Jsem tedy z Vaším produktem spokojen,přesto by nějaká dobrá zpráva určitě potěšila :-) Děkuji za odpověď a přeji příjemný den Tomáš Holada
OTÁZKA: Vážený pane řediteli, můžete nám prosím prozradit, zda spustíte v nejbližší době některou ze služeb, na které už dlouho čekáme a zatím je stále odkládáte. Především VoIP telefonii (dosud musím používat s Vaším připojením jiného operátora - Volný TelefoNet) a digitální šíření TV signálu DVB-T. Mám pocit, že tyto služby odkládáte již zbytečně dlohou a konkurence Vás začíná předhánět. Děkuji za odpověď a přeji mnoho úspěchů. Tomáš Strejček
OTÁZKA: Hodlate zmenit politiku FUP? Myslim ze po objemu dat 10GB skocit z 1024kbit na 64kbit je dost velky pad! Jsem uzivatelem chello light (1024/128) Uvital bych postupne snizovani napr.: 5GB - 768kbit; 10GB - 512kbit; 15GB 256kbit; >20GB 128kbit; nebo 10GB - 512kbit, 20GB - 256kbit, >30GB - 128kbit Jinak jsem spokojen se sluzbami az na obcasne vypadky ktere jsou asi tak jeden den v mesici. MiCHi
OTÁZKA: Kdy dojde k rozsireni kabeloveho internetu UPC? Napr. do Bystrice pod Hostynem. Dave
OTÁZKA: Dobry den, musim konstatovat, ze s UPC nejsem prilis spokojen, ale kvuli lokalnimu monopolu UPC mi nic jineho nezbyva. Nelibi se mi nepruhledny system slev, ktery nechapou ani vasi zamestnanci, nepomer mezi rychlosti odchozi a prichozi linky pri vyuziti internetu, neinformovani o planovanych vypadcich a koneckoncu i ty vypadky samotne. Hodlate vase sluzby nejak zlepsovat? Dave

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.