Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se šéfa UPC na kabelový internet

velikost textu:
vydáno 16.11.2005 10:00
Přístupu k internetu přes kabelový internet se nyní dostává více než 100 000 uživatelům. Většinu z nich obhospodařuje společnost UPC, která minulý týden přišla s nabídkou 24hodinového připojení za 45 Kč. Zajímá vás, co dalšího se připravuje na poli kabelového internetu? Jak jste spokojeni se současnou nabídkou? Ptejte se ředitele UPC Václava Bartoně.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 16. listopadu 2005 do 11:00

OTÁZKA: Dobrý den. Kdy poskytne společnost UPC internet kladenským zájemcům. Asi před dvěma lety mi řekl do telefonu tehdejší ředitel UPC, že "KLADNO není pro nás lukrativní místo" Děkuji za odpověď. Martin
ODPOVĚĎ: Na otázky pokrytí Kladna jsem již odpovídal. 16.11.2005 11:27
OTÁZKA: Dobry den. Zajimalo by mne, proc upc jiz nekolik let vaha s nabidkou kabeloveho internetu ve stredne velkych mestech (cca 60-100tis obyvatel). V techto mestech je podle mych informaci o tyto sluzby velky zajem. Proto Vas postoj nechapu. Dekujií za odpoved Ales K.
ODPOVĚĎ: UPC postupně zprovozňuje všechny své sítě ve velikých i malých městech. Dns je internet k dispozici v Praze, Brně, Ostravě a okolí, Liberci, Jablonci, Jindřichově Hradci a na Kladně. Příští rok se tento seznem bude rozrůstat. 16.11.2005 11:29
OTÁZKA: Uvažujete o začlenění programu CSFilm do nabídky kabelové televize v Praze? Jakub
ODPOVĚĎ: Uvažujeme o všech možnostech, pokud dojde k dohodě s jakýmkoliv posytovatelm obsahu a zařazení programu do kabelového vysílání, budeme rádi informovat. 16.11.2005 11:34
OTÁZKA: Dobrý den, Neuvažujete o možnosti bonusu ve formě přístupové karty k UPC Direct stálým zákazníkům kabelové televize za symbolický poplatek nebo mo6nost aktivace karty na krátké období (např. 1 měsíc). Děkuji. Jakub
ODPOVĚĎ: Klient kabelové televize má možnost využít zvýhodněných podmínek pro službu UPC Direct. 16.11.2005 11:36
OTÁZKA: Můžete mi prosím prozradit 2 věci? 1. Proč je FUP prezentováno jako výhodné pro uživatele, když to je jednoznačně omezení, které znepříjemňuje používání služeb? 2. Proč je možná komunikace s UPC jen prostřednictvím infolinky a kontaktního formuláře na webu? Jde mi o následnou komunikaci, kdy třeba bylo potřeba dopravit operátorce jistý dokument, ale nakonec jsem ho musel tisknout a posílat v obálce. Proč nelze komunikovat třeba i běžným e-mailem (stylem napíšu přes KLPOZ, operátorka odpoví mejlem a já jí už můžu na její mejl odpovědět přímo) 3. Kdy bude možné za určitý poplatek jedonrázove dokoupit další data? Bežně mi stačí služba s nižším limitem, ale třeba jednou do roka se vyskytne větší provoz. Kvůli tomu nemá smysl přecházet na vyšší službu. Petr H.
ODPOVĚĎ: 1) Zdánlivé omezení jednoho uživatele, umožní ostatním uživatelům dosatatečně rychlý přístup. V důsledku je tak FUP výhodně pro větší skupinu uživatelů. 2) E-maily došlé přes webový formulář jsou atomaticky směrované a zpracovávané v krátkých termínech. 3)Dodatečné přikupování dat není v portfóliu našich služeb. 16.11.2005 11:43
OTÁZKA: Ano, na strance www.chello.cz se proklikam na VOP: http://www.upc.cz/cz/vysokorychlostni-internet/?page=smluvni_podminky jenze misto nich se jen dozvim: Nemáte oprávnění prohlížet tuto stránku takze odpoved, ze vse je na www.chello.cz mi prijde minimalne neseriozni. Big Ben
ODPOVĚĎ: Smluvní podmínky naleznet na této adrese: http://212.142.22.200/virtual/upccz/pdf/I06_Smlouva_chello-smluvni_podminky.pdf. Případně se obraťe a tecnickou podporu. 16.11.2005 11:47
OTÁZKA: Dobry den, prosim o informaci tykajici se zavadeni vaseho kabl. internetu ve Frydku-Mistku. V teto lokalite je jiz z vasi strany nekolik let slibovano zavedeni techto sluzeb. Zatim se vsak stale nic nedeje. Dekuji za odpoved Petr Bures
ODPOVĚĎ: V příštím roce předpokládáme pokrytí i této lokality. 16.11.2005 11:48

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.