náhledy
Pohonná hřídel ze stanice Hradčanská při údržbě v roce 2010
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na tažný řetěz připevněné stupně se pohybují dráhovém systému.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nejdelší eskalátorový tunel pražského metra je ve stanici Náměstí Míru. U stěny je v tunelu u nosné ocelové konstrukce eskalátoru (v tunelu pod madly) je schodiště pro údržbu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na obou koncích eskalátoru je pod stupni umístěna zářivka, která svítí pronikavým zeleným světlem. Problesky světla mezi stupni slouží pro orientaci slabozrakých (světlo je upozorní na začátek nebo konec eskalátoru)
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pohon eskalátoru je ve stanici Náměstí Míru pod vestibulem v technické části stanice
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vratná hřídel eskalátoru s demontovanými stupni (stanice Staroměstská)
Autor: DP Praha
Hlavní hřídel a pohonná jednotka (stanice Staroměstká)
Autor: DP Praha
Nečistoty, které zachytí eskalátory, vysypou stupně v tomto místě do nádoby pod nimi (stanice Staroměstká)
Autor: DP Praha
Zábor ve vestibulu stanice Hradčanská (2013)
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Motor a převodovka eskalátoru na Hradčanské při opravě v roce 2013
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Dopravní výška druhého nejdelšího eskalátoru pražského metra je 38,2 metru
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zábor při opravě eskalátoru v roce 2013 ve stanici Hradčanská
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz