Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Podle průzkumu na e-maily nejlépe odpovídá ministerstvo pro místní rozvoj

aktualizováno 
Zkoušeli jste někdy psát e-mail na ministerstvo? Nabízíme vám výsledky průzkumu, který se zabýval tím, jak dobře ministerstva odpovídají na elektronickou poštu.

Na dotazy elektronickou poštou z tuzemských ministerstev nejlépe odpovídá ministerstvo pro místní rozvoj, nejhůře je na tom naopak ministerstvo spravedlnosti. Vyplývá to z průzkumu společnosti United Interactive mezi 15 tuzemskými ministerstvy, který zkoumal, zda reagují na emailové dotazy a jak rychle a kvalitně na ně odpovídají.

Státní správa skončila v úrovni emailové komunikace v porovnání s dalšími odvětvími zatím nejhůře. Nejlépe prostřednictvím elektronické pošty komunikují české banky, dále pak pojišťovny, telekomunikační firmy, mobilní operátoři a stavební spořitelny. Za ministerstvem pro místní rozvoj se v úrovni elektronické komunikace umístila ministerstva dopravy a životního prostředí.

Podle Martina Hoška z United Interactive je zajímavé průměrné umístění ministerstva informatiky a portálu veřejné správy, kde by se asi očekávalo efektivnější využívání této komunikace. Ministerstvo informatiky skončilo sedmé, portál, který byl hodnocen zvlášť, by se zařadil na páté místo. Vedle ministerstva spravedlnosti, které na dotazy v rámci průzkumu vůbec nereagovalo, nejhůře komunikovalo ministerstvo zahraničních věcí a ministerstvo práce a sociálních věcí. Na všech sedm dotazů, které zaslala United Interactive, reagovaly úřady místního rozvoje, dopravy a průmyslu.

Jaký je tvůj ERI?

Úroveň elektronické komunikace se měří indexem Email Response Index (Index odpovědi na e-mail, ERI). Tento index poskytuje informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují (jejich zákaznická centra či podatelny) k problematice emailové komunikace se svými zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota Email Response Indexu se rovná 100. České banky mají průměrnou hodnotu idnexu 80,8, české pojišťovny pak 68,3, telekomunikační společnosti 68,8, mobilní operátoři 63,8 a stavební spořitelny pak 65,1. Průměrný ERI pro státní správu má hodnotu 59,1 a jde o nejnižší průměrný index od začátku měření metodou ERI.

Zdroj: ČTK

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Uměle vytvořené video Barracka Obamy
Budoucnost falešných zpráv: za tři roky budou videa nedůvěryhodná

Kvůli fotomontážím se už dlouho nedá jen tak věřit fotografiím. Nové technologie povedou ke stejně přesvědčivým manipulacím i v oblasti lidského hlasu a...  celý článek

Jak si zapamatovat heslo?
Složitá hesla byla 0my1, lituje autor návrhu. Časté změny spíše škodí

Hesla hrají v počítačové bezpečnosti nezastupitelnou úlohu. Bohužel si řada lidí volí složité a těžko zapamatovatelné řetězce typu p0L3dn!ce. Jeden z autorů...  celý článek

Sídlo společnosti Google v Mountain View v Kalifornii (ilustrační snímek)
Google propustil programátora kvůli traktátu proti podpoře žen v IT

Programátor James Damore kritizoval ve svém dokumentu politickou korektnost a „levicové zkreslení“ společnosti Google. Vystoupil především proti tomu, aby se...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.