Dosud mohli uživatelé ke stejnému účelu využívat pouze elektronický formulář na internetových stránkách společnosti Microsoft. Rozšíření internetové služby o možnost telefonického sdělení usnadní komunikaci těm zákazníkům, kteří v daný okamžik nemohou internet využít či upřednostňují osobní kontakt.
„Jsme velmi rádi, že můžeme zákazníkům nabídnout další způsob, jak snadno vyjádřit své názory, nápady i připomínky k naší technické podpoře,” uvedl Michal Svoboda, manažer Zákaznického centra společnosti Microsoft ČR a SR. „Názory a podněty všech našich zákazníků jsou pro nás velmi důležité. Jedině díky nim můžeme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb,” dodal Michal Svoboda.
Postup předání a vyřízení požadavku zákazníka je jednoduchý. Uživatel sdělí pracovníkovi Zákaznického centra svůj požadavek a ten ho zanese prostřednictvím internetového dotazníku do systému. Zde si jej vyzvedne příslušný pracovník zodpovědný za vyřešení požadavku, zajistí jeho zpracování a do 48 hodin o řešení informuje zákazníka prostřednictvím jím preferovaného komunikačního kanálu. Více informací o telefonické i internetové službě Zákaznického centra naleznete na internetových stránkách: www.microsoft.cz/podnety.
Zdroj: Microsoft