Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pomozte nám se statistikou. Jak spolehlivý je váš notebook?

  14:00aktualizováno  14:00

Minuly rok jsme prinesli clanek o servisech notebooku, ktery mapoval situaci s delkou trvani jednotlivych zarucnich oprav. Vyskytovalo se v nem vsak nekolik nedostatku – data jsme meli k dispozici jen pro nekolik notebooku a nebyla poznat spokojenost zakaznika s poskytnutou opravou. Ke kazdemu notebooku jsme totiz meli pouze delku trvani opravy a s jakou zavadou do servisu sel.

Neexistuje prakticky zadny zpusob, jak se oficialne dostat k udajum servisu o prumerne delce oprav. I kdyby nam je poskytli, verit bychom jim mohli jen pri urcite davce naivity.

Jediny mozny zpusob, jak sestavit co nejlepsi statistiku, je ptat se primo uzivatelu. Ve webovem formulari nize jsou tri kategorie otazek pro tri skupiny uzivatelu. Jedna je pro zakazniky, kteri jiz svuj notebook nemaji, protoze si koupili novejsi model. Zde postaci slovni hodnoceni, jak jste se znackou a konkretnim modelem byli spokojeni, co na nem vadilo nejvice a jaky notebook jste si nasledne vybrali. Notebook by nesmi byt starsi nez 3 roky, zajimave jsou pro nas az novejsi modely.

Druha kategorie slouzii pro majitele soucasnych majitelu notebooku. Opet jsou zde otazky pro zjisteni spokojenosti s konkretni znackou, protoze vsak dany notebook mate jeste doma nebo z nej dokonce odpovedi budete psat, pridejte i sve pripominky, co byste chteli zlepsit a po jakem notebooku v soucasnosti pokukujete.

Posledni kategorie se jiz tyka samotnych servisu. Meli jste / mate notebook, ktery musel byt odeslan do opravy? Popiste sve zkusenosti a delku opravy. Soucasti je spokojenost s pristupem servisu, jednani pracovniku a kvalita odvedene prace.

Protoze existuje cela rada fanousku sve znacky, kteri maji radi pohadky, nebo naopak uzivatelu, kteri vse pribarvuji a vyzivaji se v hororech, pripiste nam take cislo Vasi opravy. Vsechny podezrele udaje proverime a vymysly vyradime.

Dnesni clanek spoleha na to, ze jste solidarni a chcete si vzajemne rici, ktera znacka vyjde opravdu nejlepe. Protoze to samozrejme bude stat cas, pripravili jsme odmenu, kterou ziskaji tri z vas. Dva vzejdou z losovani ze vsech doslych odpovedi na prvni nebo druhou otazku, jednoho vyherce zvlastni odmeny pak vylosujeme z platne odpovedi na treti otazku. Platnou odpovedi myslime tu, ktera nebude smyslena ;] Nezapomente take zaskrtnout, jestli jste muz nebo zena – bude se to hodit nejenom pro statistiku, ale take pro vyber vyhry, kterou od nas pripadne dostanete.

Ocekavame velke mnozstvi odpovedi. Kazdeho kvizu nebo souteze u nas na Technetu se vzdy ucastni tisice lidi, verime proto v co nejlepsi prehled, ktery na internetu bude. Dekujeme

OTAZKY
1.NOTEBOOK, KTERY JSEM VLASTNIL/A (model nesmi byt starsi nez 3 roky)
a) znacka a model
b) jak dlouho jsem notebook pouzival osobne, neslo o jiz repasovany model?
c) jake mel prednosti resp. proc jsem si ho vybral/a
d) co mi na nem vadilo
e) celkove zhodnoceni (prosim, zohlednete cenu)
f) jaky notebook jsem si tedy vybral/a dale
Pokud takovy model vlastnite nyni, prejdete na dalsi kategorii. Pokud jste po tomto modelu meli jeste jiny, kliknete zde


2.NOTEBOOK, KTERY STALE VLASTNIM (v pripade, ze je starsi nez 3 roky, uvedte prosim poznamku, jestli jde o repasovany model nebo jste prvni majitele)
a) znacka a model
b) jak dlouho jiz notebook pouzivam osobne, neni to repasovany model?
c) jake ma prednosti resp. proc jsem si ho vybral/a (napr. design, rozhodla znacka, dobra cena,...)
d) co mi na nem vadi, schazi, jake upravy by si zaslouzil. V prvni rade nas zajima, jak hodnotite jeho konstrukci a uroven zpracovani
e) celkove zhodnoceni (prosim, zohlednete cenu)
f) po jakem modelu koukam v soucasnosti

3.SERVIS A SPOLEHLIVOST (neuvadejte modely starsi nez 3 roky)
a) znacka a model
b) datum zakoupeni (staci rok a mesic)
c) zavada a po jak dlouhe dobe se priblizne projevila
d) delka trvani zarucni opravy
e) kvalita odvedene prace (bylo po oprave vse v poradku, udelal servis neco navic, nebo naopak nekterou cast reklamace neuznal)
f) celkovy pristup servisu hodnotim jako
e) projevila se zavada znovu? Jak servis pokracoval v reseni, byla nakonec zavada odstranena natrvalo
Pokud jste meli s timto notebookem jeste jiny druh zavady, kliknete zde
Pokud jste vlastnili behem poslednich tri let jeste jiny notebook, ktery musel projit servisem, kliknete zde

KONTAKTNI UDAJE
Jste muz/zena
Vas e-mail
Kraj, ve kterem bydlite

Dekujeme za ucast!



Témata: Trendy, Notebook




Hlavní zprávy

Nejsem perfektní máma!
Nejsem perfektní máma!

Své dítě miluji, ale dávám mu opravdu to nejlepší?

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.