Přehmaty i překlepy politiků musí zůstat smazané, rozhodl Twitter

16:51aktualizováno  16:51
Twitter (ilustrační foto)

Twitter (ilustrační foto) | foto: Reuters

Mikroblogovací síť Twitter zablokovala služby, které archivovaly a evidovaly, co politikové mažou ze svých twitterových účtů. Pokud tedy některý člen parlamentu „něco plácl“ a pak tuto hlášku smazal, okamžitě se tato zpráva objevila na účtech Open State Foundation. Twitter už v květnu zastavil službu Politwoops v USA, nyní zablokoval i dalších 30 účtů, včetně toho, který sledoval politiky v Evropském parlamentu.

Většina smazaných tweetů byly překlepy (Twitter totiž neumožňuje již publikované příspěvky editovat, jako např. Facebook), některé ale byly zajímavé i z hlediska společensko-politického, říká Open State Foundation. Twitter zákaz zdůvodnil tím, že služba porušuje podmínky používání rozhraní API, které zálohování smazaných tweetů výslovně zakazují. Nadace nyní hledá alternativní technické možnosti, jak zajistit stejnou funkčnost.

Pohled na planetu Zemi ze stanice ISS
Na ISS se možná vrátí turisté

Ruská firma chce obnovit lety bohatých zájemců do vesmíru i s návštěvou Mezinárodní vesmírné stanice.  celý článek

(Ilustrační snímek)
Chystá se placená část Facebooku. Bude jen omezený počet zpráv

Už ke konci roku se uživatelé jedné ze služeb Facebooku patrně dočkají zpoplatnění.  celý článek

Podložka Powerplay umí bezdrátově dobíjet myš po celé ploše.
Přicházejí myši nabíjené bezdrátově přímo z podložky