Největší podíl na výdajích na reklamu má i v Británii tisk, a to 47,8 procenta. Následuje televize se 25,8 procenta a přímá reklama poštou se 13,4 procenta. Vnější reklama přitáhla 5,4 procenta prostředků na reklamu, rozhlas 3,3 procenta a internet 3,2 procenta. Na posledním místě je kino s jedním procentem.
Celkově se loni v Británii výdaje na reklamu zvýšily o 5,4 procenta na 18,4 miliardy liber. To byl podle Advertising Association největší přírůstek za poslední čtyři roky. Výdaje na reklamu na internetu se zvýšily o 44,5 procenta při započtení vlivu inflace, takže je nejrychleji rostoucím sektorem. Po něm následují vnější reklama, kina a regionální noviny.
V České republice firmy loni daly na internetovou reklamu 760 milionů korun, což je proti roku 2003 nárůst o 78 procent. Letos se očekává zpomalení tempa růstu hrubých výdajů na internetovou reklamu na 36 procent. Tím by celkové výdaje mírně překročily hranici miliardy korun.