Reklamní e-mail, který není spam? Zeptejte se u DMA

Pokud ve své reklamní kampani využijete i internet a reklamní e-maily, možná se vám bude hodit otevřený dopis od americké Direct marketingové asociace (DMA). Ta vydala včera šestibodové prohlášení, které se týká tvorby e-mailových kampaní. Zároveň  oznámila, že se spolu s dalšími dvěma významnými marketingovými sdruženími bude dál připravovat aktivní politiku proti spamu.

DMA tak konečně reaguje na stále se šířící záplavu spamů, které se neřídí žádnými pravidly. Mezi doporučeními lze nalézt informace o tom, co by měla obsahovat hlavička e-mailu či jak pracovat s e-mailovými adresami. Zároveň je k dispozici formulář, pomocí kterého si může kdokoliv stěžovat na neetičnost počínání některého ze členů DMA.

Zdroj: Internet News

Související odkazy:

  • Nový trik spammerů: digitální podpisy
  • Mlynář chce trestat spam až 10 miliónovou pokutou
  • Více než polovina e-mailů je spam, každý 166. mail nakažený virem
  • Spam bude v EU od listopadu nezákonný
  • Spammerům pšenka nekvete, smyčka se stahuje i v Evropě
  • Do roka a do dne bude e-mail nepoužitelný
  • TVUJDUM.CZ bude možná platit pokutu za spam
  • Kdy přijdou spammeři o práci?
  • Kdo jsou nigerijští e-mailoví podvodníci a jak takový dopis vzniká?
  • Přišel vám lákavý "nigerijský dopis"? Vygenerujte ještě lákavější odpověď
  • Spam všude kam se podívám. Čeští uživatelé proto vyrážejí do boje!
  • Několikamilionová pokuta ukončila úspěšnou kariéru spammerské firmy