Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rychle rostoucí Instagram změnil logo do stylu let šedesátých

  17:34aktualizováno  17:34

Nové logo Instagramu | foto: Instagram

Sociální síť Instagram představila nový styl loga. Oproti původnímu, které zobrazovalo retro fotoaparát, se nové logo snaží „reprezentovat jednodušší kameru a duhové životy ve formě gradientu“, ať si pod tím představíte cokoli.

Změnila se také aplikace, která nyní dává větší důraz na fotografie, bez výrazných změn v procházení nových příspěvků.

Nové logo Instagramu

Nové logo Instagramu

Původní logo Instagramu

Původní logo Instagramu

Novy vzhled aplikace

Novy vzhled aplikace

Připomeňme, že firmu Instagram koupil v roce 2012 gigant Facebook za miliardu dolarů a zbavil se tak rostoucí konkurence. Instagram ale dál funguje víceméně nezávisle na Facebooku, někteří uživatelé tak ani nemusí vědět, že jde o stejnou společnost. Instagram klade větší důraz na fotografie uživatelů, výrazně méně prostoru zde naopak mají komentáře nebo odkazy.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.