Sony přidává muziku k hamburgerům

  • 1
Společnost Sony je údajně blízko dosažení dohody s řetězcem rychlého občerstvení McDonald's, která by prostřednictvím nezdravé výživy popularizovala stahování hudby z placené služby Sony Connect.

V rámci reklamní akce získají zákazníci k určitým položkám na jídelníčku zdarma nespecifikovaný počet skladeb. McDonald's vynaloží na kampaň přibližně 30 milionů dolarů, Sony zase poskytne levnější licence na reprodukci hudby v restauracích.

Spojení online knihovny s občerstvením není žádnou novinkou. Návštěvníci kaváren Starbucks si zase díky HP mohou vypálit vlastní mixované CD, Pepsi nabízí hudbu z Apple iTunes Store pomocí kódů z lahví. Právě s iTunes koketoval v minulosti i McDonald's, k dohodě ale nedošlo.

Zdroj: Afterdawn.com

Související odkazy:

  • CeBIT 2004: Hudební downloady roztančí Evropu
  • Revoluce od zakladatele Napsteru: 100% legální P2P síť
  • McDonald napodobuje Pepsi – dá miliardu skladeb přes iTunes
  • Nabídka hudby za láhev Pepsi hacknuta
  • HP chce vstoupit na trh internetové hudby a spotřební elektroniky
  • Kavárny Starbucks: Při čekání na kávu si vypalte čerstvé CD