Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Startuje Internet Effectiveness Awards, přihlaste své internetové řešení

aktualizováno 
Ceny IEA (Internet Effectiveness Awards) oceňují internetové projekty, které úspěšně oslovily veřejnost a přinesly zisk. Kromě celkového úspěchu se hodnotí i invenčnost a přidaná hodnota pro klienty.

vizuál soutěže IEA | foto: Asociace.BIZ

Soutěží se v 15 různých kategoriích a přihlásit se je možno do 30. 6. 2011 s řešením, spuštěným v letech 2010–2011 nebo s výraznou inovací staršího řešení.

Kategorie soutěže

  •   Charita, lidská práva a životní prostředí
  •   Business to Business
  •   iDNES kategorie čtenářů
  •   Auto-moto
  •   Spotřební zboží a služby
  •   Bankovnictví a finance
  •   Nejlepší užití mobilního marketingu
  •   Nejlepší mobilní aplikace
  •   Nejlepší využití sociálních sítí a virálního marketingu
  •   Nejlepší použití videa
  •   Nejlepší užití on-line prodeje
  •   Nejlepší mediální kampaň
  •   Nejlepší portál
  •   Ocenění za inovace
  •   Grad Prix

Udílení cen IEA pořádá Asociace.BIZ, která spojuje dodavatele internetových řešení. Oceňovány jsou komunikační kampaně, dosahující konkrétních obchodních výsledků, ideálně kreativním, inovativním a přínosným způsobem.

V minulém ročníku například uspěly portály turistika.cz nebo darujspravne.cz, kampaně Nemyslíš, zaplatíš Ministerstva dopravy nebo Vánoční věštba společnosti Kofola a mnohé další komerční i nekomerční produkty. Letos probíhá již čtvrtý ročník soutěže.

Speciální pozornost patří charitativním projektům, kde je hlavním kritériem přínos co největšího užitku co nejvíce lidem po co nejdelší dobu.

Do soutěže se mohou přihlásit vlastníci řešení i jejich dodavatelé (se svolením vlastníka), a to do konce června. K dalším podmínkám patří, aby řešení bylo spuštěné v letech 2010–2011 a kromě kategorie pro inovaci generovalo prokazatelný zisk.

Kategorií je 15, mezi nimi například Business to Business, Auto-Moto, Nejlepší portál, Nejlepší využití sociálních sítí a virálního marketingu nebo kategorie, do které postupuje pouze užší výběr poroty a ve které rozhodnou zde na idnes.cz čtenáři. Vyhlášení vítězů proběhne 27. září 2011 na slavnostním galavečeru v Praze.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Rozšířené zobrazení výsledků vyhledávání - Google
Google po letech přestane při vyhledávání rovnou načítat výsledky

Od roku 2010 vám Google při vyhledávání nabízí dynamické vyhledávání. To nyní zmizelo.   celý článek

(Ilustrační snímek)
Upozornil MHD na ostudnou chybu. Maďarská policie ho zatkla jako „hackera“

Maďarský provozovatel hromadné dopravy v Budapešti zavedl nový systém pro placení lístků on-line. Narychlo spuštěné stránky však obsahovaly řadu zásadních...  celý článek

Nová aplikace propojí největší sociální síť s bleším trhem
Kladivo na Aukro? On-line „blešák“ Facebook Marketplace míří do Česka

Aplikace pro prodej a nákup mezi jednotlivci, Facebook Marketplace, bude do konce srpna dostupná i českým uživatelům. Zda dokáže přetáhnout uživatele portálu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.