Soutěží se v 15 různých kategoriích a přihlásit se je možno do 30. 6. 2011 s řešením, spuštěným v letech 2010–2011 nebo s výraznou inovací staršího řešení.
Kategorie soutěže
|
Udílení cen IEA pořádá Asociace.BIZ, která spojuje dodavatele internetových řešení. Oceňovány jsou komunikační kampaně, dosahující konkrétních obchodních výsledků, ideálně kreativním, inovativním a přínosným způsobem.
V minulém ročníku například uspěly portály turistika.cz nebo darujspravne.cz, kampaně Nemyslíš, zaplatíš Ministerstva dopravy nebo Vánoční věštba společnosti Kofola a mnohé další komerční i nekomerční produkty. Letos probíhá již čtvrtý ročník soutěže.
Speciální pozornost patří charitativním projektům, kde je hlavním kritériem přínos co největšího užitku co nejvíce lidem po co nejdelší dobu.
Do soutěže se mohou přihlásit vlastníci řešení i jejich dodavatelé (se svolením vlastníka), a to do konce června. K dalším podmínkám patří, aby řešení bylo spuštěné v letech 2010–2011 a kromě kategorie pro inovaci generovalo prokazatelný zisk.
Kategorií je 15, mezi nimi například Business to Business, Auto-Moto, Nejlepší portál, Nejlepší využití sociálních sítí a virálního marketingu nebo kategorie, do které postupuje pouze užší výběr poroty a ve které rozhodnou zde na idnes.cz čtenáři. Vyhlášení vítězů proběhne 27. září 2011 na slavnostním galavečeru v Praze.