Studii vypracovaly společnosti Harris Interactive and Teenage Research Unlimited a mediální agentura Carat North America. Podle tohoto průzkumu testovaná skupina lidí trávila na internetu v průměru téměř 17 hodin týdně. V tomto čase přitom není zahrnuta práce s elektronickou poštou. O přibližně tři hodiny méně pak tito mladí trávili sledováním televize. Průměrně dvanáct hodin pak poslouchají rádio.
Mezi další zjištění patří fakt, že při využívání internetu tito lidé například zároveň telefonují, nebo poslouchají hudbu či rozhlas. Ve studii je přímo konstatováno: „Zatímco jiné generace si spíše vybírají jedno médium, dnešní teenageři a mladí lidé se zase až tak neomezují výběrem konkrétního média. Nechají se rádi pohltit a jsou v podstatě schopni řešit více věcí najednou.“
V rámci studie bylo také zjištěno, že mladé osoby na internetu hledají nejčastěji aktuální zprávy z oblasti filmu, hudby a ze života hvězd. Poměrně často jsou také navštěvovány stránky s recenzemi produktů a děl.
Zdroj: Forbes
Související odkazy: