O2 již brzy nabídne XDA Stellar

O2 již brzy nabídne XDA Stellar | foto: O2

Telefonica O2 má velké problémy s e-mailem. Uživatelům pošta prý vůbec nechodí

  • 61
Stále více uživatelů si stěžuje na omezenou funkčnost odchozí elektronické pošty prostřednictvím služby iol.cz, kterou si v řadě případů i platí.

Až nekolikadenní zpoždění nyní zaznamenávají uživatelé služby elektronické pošty poskytované společností Telefonica O2. „Od října 2007 chodí pošta přes tento server v řádu hodin až dnů, část pošty nedojde vůbec,“ potvrzuje jeden z našich čtenářů.

Další vyjádření společnosti a informace o aktuální situaci naleznete v tomto článku.

Technická podpora firmy přitom tvrdí, že úpravy systému, které mohou tyto problémy způsobit mohou trvat až do března. Je to další termín, který firma slibuje. V loňském vyjádření pro TV Nova tiskový mluvčí společnosti sliboval nápravu mnohem dříve.

Podle zjištění serveru Lupa.cz může za vším být výrazný nárůst spamových a zavirovaných zpráv, které chodí na účty zákazníků společnosti. Tuto skutečnost našemu spolupracovníkovi potvrdila po dlouhém rozhovoru a několika vyhýbavých odpovědí technická podpora O2.

Podle dostupných informací je celý systém elektronické pošty O2 výrazně poddimenzovaný. Ostatní e-mailové služby takto dlouhodobý problém nemají.

Je přinejmenším podivné, že firma přes přetrvávající dlouhodobé problémy své zákazníky neinformuje alespoň jednoduchou zprávou na svých stránkách. 


Oficiální vyjádření společnosti

odpověď na dotaz postiženého uživatele - v této souvislosti zní až absurdně patička dopisu, kde O2 nabízí ochranu proti Spamu a virům

Odpověď O2 na stížnost našeho čtenáře:

Vážený zákazníku

Vámi zaznamenaný problém s odesíláním emailu, (v inkriminované době i možnými prodlevami při přihlášení k emailové schránce) je způsoben mimořádným zatížením našich emailových SMTP serverů, které je vyvoláno extremním nárůstem emailového spamu a virů ,jež jsou odesílány ze zahraničí na náhodné emailové adresy v české republice, tedy i na emailové adresy zákazníků Telefoniky O2. Problémem jsou zejména obrázkové spamy jejichž podíl se v posledních měsících více než trojnásobně zvýšil a jež vyžadují na zpracování více strojového času serverů. Celkový podíl spamu tak činí až 90% všech emailů, které do emailových schránek zákazníků přichází. Tento problém se týká všech poskytovatelů emailových služeb, nejen Telefoniky O2.

Telefonica O2 Czech Republic usilovně pracuje na systémovém řešení tohoto problému a připravuje efektivní technologické řešení jež omezí tyto nepříjemné vlivy a zároveň plánuje navýšení výkonu celého systému tak, aby prostředí emailových serverů reflektovalo na překotný vývoj objemu komunikace i směrem do budoucnosti. Finální vyřešeni situace očekáváme do konce března.

Pokud si přejete kompenzaci podejte si prosím písemnou stížnost na oddělení reklamací.

Viz . - http://www.cz.o2.com/osobni/cz/pece_a_podpora/dokumenty_a_formulare/dokumenty_ke_stazeni/cz-reklamace.html

Současně je vám k dispozici naše linka péče o zákazníka na čísle - 800/123456 .

Děkujeme za pochopení

S pozdravem :

Špička Viktor

Specialista technické podpory
Consumer Customer Care
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, PSČ 140 22
e-mail:techhelp@o2isp.cz

Máte problémy s viry,spyware či spamem ? - Naše společnost vám nabízí řešení -O2 PC Strážce viz.
http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/pcstrazce/index.html

PS :
Pokud snad některá ze zpráv není doručena - doručení v případě vytížení poštovních serverů trvá i několik dnů - můžete se obrátit na adresu postmaster@iol.cz . Po sdělení data ;času ;odesílatele ; adresáta a názvu odesílané zprávy dojde ke kontrole logu v našem systému.

Další vyjádření společnosti a informace o aktuální situaci naleznete v tomto článku.

,