V rámci desetidenní kampaně, kterou vyhlásila organizace
Mozilla Foudation, bylo získáno kolem 250 000 amerických dolarů. Tato částka je součtem zhruba 10 000 uživatelů, kteří chtěli přispět na propagaci k uvedení finální verze prohlížeče
Mozilla Firefox 1.0. Ta se má objevit 9. listopadu.
Původní předpoklady počítali s příspěvkem od zhruba 2 500 uživatelů, kteří měli každý přispět 30 USD. Vybraná částka měla sloužit k zaplacení celostránkové reklamy v deníku The New York Times. Každá z osob, která v rámci této kampaně přispěla, měla mít v tomto inzerátu uvedeno své jméno. Peníze, které byly vybrány navíc budou využity na pokrytí dalších propagačních aktivit, které souvisejí s uvedením verze 1.0.
Zdroj: ZDNet
Související odkazy:
Firefox by měl získat desetiprocentní podíl na trhu
Na Internet Explorer začíná dotírat konkurence
Má se prohlížeč Internet Explorer bát Firefoxu?
The Register: Google pracuje na vlastním prohlížeči
Prohlížeč Mozilla Firefox 0.8 v češtině
Prohlížeč Mozilla Firefox v nové verzi
Prohlížeč Mozilla s novým jménem, Opera jde na burzu
Nová verze prohlížeče Mozilla 1.6 vyráží do boje
Poštovní klient Mozilla Thunderbird 0.4 v češtině
Nová Mozilla 1.5 je venku, spolu s ní i nové verze FireBird a Thunderbird
Nechcete používat aplikace Microsoftu? Zkuste alternativy, je jich více než dost
Finální Mozilla 1.0 byla v noci vypuštěna. O týden dříve, v plné parádě
Nový Netscape 7.0 vyráží do války prohlížečů
TECHeKONOM: Mozilla možná bez šancí, akcie Yahoo! se propadly
Podíl jednotlivých browserů na trhu: Jak si který vede?