Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Výdaje na internetovou reklamu v Británii vzrostly o 76 procent. Svítá na lepší časy?

aktualizováno 
Výdaje na internetovou reklamu se ve Velké Británii v prvním pololetí zvýšily o 76 procent ve srovnání s loňskem.

Výdaje na internetovou reklamu se v Británii v letošním prvním pololetí zvýšily o 76 procent ve srovnání se stejným obdobím loni. Podle Internet Advertising Bureau (IAB) činily v první polovině roku 266,8 milionu liber (asi 12 miliard korun).

Za posledních 12 měsíců výdaje na internetovou reklamu v Británii přesáhly 400 milionů liber. Do konce tohoto kalendářního roku by podle odhadu IAB měly prolomit hranici půl miliardy.

Výdaje do internetové reklamy podle IAB vytrvale rostou posledních osm čtvrtletí. Nyní přesáhly tři procenta celkových britských výdajů na reklamu.

Za tímto trendem je podle úřadu skutečnost, že spotřebitelé tráví na internetu stále více času, takže se více vyplatí je zkoušet oslovit i v tomto médiu. Pomáhá také fakt, že se zvyšuje kvalita a kreativita v oboru.

Podle ředitele IAB Dannyho Meadowse-Klua se nic nemění na integrovaném přístupu k reklamě. Nicméně zadavatelé a kreativní agentury nyní soudí, že role internetu by v reklamním mixu měla být ještě větší. V České republice putovalo loni do reklamy na internetu 310 milionů korun.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Sídlo společnosti Google v Mountain View v Kalifornii (ilustrační snímek)
Google propustil programátora kvůli traktátu proti podpoře žen v IT

Programátor James Damore kritizoval ve svém dokumentu politickou korektnost a „levicové zkreslení“ společnosti Google. Vystoupil především proti tomu, aby se...  celý článek

Uměle vytvořené video Barracka Obamy
Budoucnost falešných zpráv: za tři roky budou videa nedůvěryhodná

Kvůli fotomontážím se už dlouho nedá jen tak věřit fotografiím. Nové technologie povedou ke stejně přesvědčivým manipulacím i v oblasti lidského hlasu a...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Upozornil MHD na ostudnou chybu. Maďarská policie ho zatkla jako „hackera“

Maďarský provozovatel hromadné dopravy v Budapešti zavedl nový systém pro placení lístků on-line. Narychlo spuštěné stránky však obsahovaly řadu zásadních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.