Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Tipy na zajímavé weby: Analýza odhalí, s kým si nejčastěji píšete

aktualizováno 
Analýza vaší elektronické pošty na Gmailu díky službě GmailMeter.com o ní prozradí zajímavá data. Pátrat po ztracené či odcizené věci můžete na Kradené.cz. A profesionální tvorbu newsletterů a jejich odeslání zajistí Campaignmonitor.com.

Váš Gmail pod analýzou

GmailMeter.com – www.gmailmeter.com

Gmail.com je jedna z nejoblíbenějších světových freemailových poštovních služeb. Používá ji již více jak miliarda uživatelů. Abyste ji mohli využívat lépe, vznikla služba na procházení pošty. Zjednodušeně řečeno rozebírá e-maily, které dorazily do vaší schránky.

Pro aktivaci je nutné nejprve na webu GmailMeter.com tlačítkem Get my report zažádat o povolení přístupu služby do účtu na Gmailu. Služba následně začne analyzovat vaše e-maily. V závislosti na tom, kolik jich je, jak často píšete a dostáváte e-maily, to může trvat několik sekund, ale i minut. Poté se zobrazí stránka s podrobnými číselnými i grafickými informacemi o využívání Gmailu. Údaje jsou vždy za měsíc. Hned v úvodu se dozvíte, ve kterých hodinách a dnech nejčastěji e-maily posíláte. Zajímavou statistikou je jistě tzv. doba odezvy, tedy za jak dlouho průměrně na e-maily odpovídáte a nechybí ani čas pro nejrychlejší odpověď. V další části máte možnost prohlédnout si, s kým nejčastěji si píšete a kdy je nejvhodnější doba mu odpovědět. V tabulce jsou analyzovány TOP kontakty, s počtem e-mailů a časové údaje s reakční dobou. Závěrem nechybí ani počet o celkově došlých a odeslaných e-mailech a další statistiky. Tento report budete pravidelně na měsíční bázi dostávat do svého e-mailu a tak máte možnost se dozvědět, jak se v jednotlivých měsících vaše práce s e-maily liší, což může být vhodné třeba i pro zlepšení produktivity.

GmailMeter.com
Podobné weby
Sidekick.com – sledování e-mailů
Mailtrack.io – zjistí, zda byl e-mail otevřen

Databáze kradených věcí

Kradené.cz – www.kradene.cz

Ztracený či odcizený předmět není nutné hned odepsat. Lze po něm začít pátrat a to třeba i na internetu. Dokonce existují specializované weby, které slouží jako databáze kradených věcí.

Uživatelé stránek Kradené.cz mají možnost zadat do databáze věc, která jim byla odcizena, a ostatní návštěvníci ji budou moci sdílet na sociálních sítích. Tak se alespoň trochu zvýší šance na to, že se předmět najde a zároveň se sníží zlodějovy šance na to, že se mu předmět podaří dobře prodat, protože upřímně, kdo by si věc, o které se ví, že je kradená, koupil? Kromě kradených věcí je možné zadávat také ztracené věci. Pro vyplnění informací stačí vložit několik málo údajů a to je vše. Zadat můžete i výši odměny za dopadení zloděje nebo nalezení věci. Věci lze hledat buď podle kraje, anebo podle kategorie. Web však prozatím bohužel zeje spíše prázdnotou, než aby obsahoval desítky záznamů.

Kradené.cz
Podobné weby
Odcizená-vozidla.cz – databáze odcizených vozidel
Vašekola.cz – registr kradených kol

Tvorba a rozesílka newsletterů

Campaignmonitor.com – www.campaignmonitor.com

Rychle, snadno a hlavně bezplatně vytvořit a také rovnou odeslat jednoduchý e-mailing pro přátele, kolegy či zákazníky.

Campaignmonitor.com umožňuje vytvořit e-mailovou šablonu, odeslat ji a změřit, kolik příjemců na ni kliklo. V několika málo krocích ji dokáže vytvořit každý, bez nutnosti znát a ovládat HTML kód či vlastnit speciální programové vybavení. Vybrat si můžete ze čtyř možností, jak budou informace na šabloně rozloženy. Potom již krok za krokem upravujete její vzhled a v dalším kroku do ní vkládáte svůj obsah. Po testu, zda je vše v pořádku, zadáte e-mailové adresy příjemců a šablonu odešlete. V rozhraní potom máte možnost podívat se, kdo na co a kdy klikal a tak máte přehled, koho co v e-mailingu zaujalo.

Campaignmonitor.com
Podobné weby
Mailchimp.com – e-mailingový marketing
Tinyletter.com – zdarma dostupný e-mailingový marketing

Uwwwízlo v síti

Neexperimentujte s účesem a zkuste virtuálního kadeřníka. Na Virtualkadeřník.cz po bezplatné registraci či přihlášení facebookovým účtem je možné vytvořit vlastní uživatelský profil a vyzkoušet 60 účesů, 652 produktů dekorativní kosmetiky a virtuální vyhlazení vrásek na vlastní fotografii.

Artalk.cz přináší zprávy ze světa výtvarného umění. Najdete na něm informace o probíhajících i chystaných výstavách, přednáškách, besedách, akcích týkajících se výtvarného umění i o tom, co se o umění píše v médiích.

Všechnyzakázky.cz je alternativní informační systém o vypsaných veřejných zakázkách v ČR. Cílem portálu je usnadnit veřejnosti přístup k informacím o zadaných veřejných zakázkách v jednoduché a uživatelsky příjemné formě včetně možnosti souhrnných statistických údajů podle různých parametrů.

Všechnyzakázky.cz




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Síťová neutralita je stále v ohrožení.
Internet, jak jej známe, může skončit, varoval tvůrce webu

Stovky firem tento týden protestují kvůli omezení internetu a zpomalují své služby. Středa 12. července byla vyhlášena dnem protestu za zachování síťové...  celý článek

Google Street View nově umožňuje i výlet až na oběžnou dráhu Země.
Google míří do vesmíru. Na Street View můžete projít už i ISS

Služba Google Street View už pokrývá obrovské množství ulic i prostor v mnoha státech světa. Teď se dostává až na oběžnou dráhu. Nově totiž umožňuje projít se...  celý článek

Nové logo Instagramu
Z Instagramu mizí uživatelské účty, panika však prý není na místě

Mnoha uživatelům populární sociální sítě se v uplynulých hodinách nepodařilo přihlásit ke svému účtu, někteří byli dokonce informování o jeho zablokování z...  celý článek

Letní úklid podle Marie Kondo
Letní úklid podle Marie Kondo

Nechte si věci, co dělají radost.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.