Zlanařit internetové surfaře ke koupi více svých produktů chce například společnost McDonald's. "Vše se točí kolem zákazníka! Jestliže tito nejsou přilepeni k televizi, ale místo toho surfují na netu, tak tam musíme být i my!" cituje Czechtrade ředitele marketingu Neila Perryho ve vydání periodika Business Week.
Na nepoměrně menším českém trhu se rovněž očekává růst, a to přibližně o 20 procent. Loni přitom stouply tržby z internetové inzerce o více než 30 procent na 320 milionů korun, což podle průzkumu trhu internetové reklamy odhadla Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT). Nejvýznamnějším zdrojem příjmů byli i v roce 2002 přímí klienti a reklamní agentury.
Zdroj: ČTK
Související odkazy:
- Etický kodex internetové reklamy změní pravidla na webu
- Internetová reklama: Bannerová slepota je mýtus
- Apple nabírá uživatele Windows novou reklamní kampaní za 50 miliónů dolarů
- Intel: Dnes začínající reklamní kampaň bude nejdražší v historii firmy
- Microsoft musel stáhnout reklamu na svůj (ne)bezpečný software
- Microsoft zaplavil New York nepovolenou reklamou. A dostal pokutu - 50 dolarů
- Dopustilo se Electrocity klamavé reklamy s nabídkou CD-R médií za 6 korun?