Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


3 775 stížností na internetové prodejce

  17:23aktualizováno  17:23
Mnoho internetových obchodů se ke svým zákazníkům nechová korektně, zboží dodávají pozdě či vůbec a leckdy poškozené. Vyplývá to ze zprávy evropského centra pro spotřebitele (ECC).

Toto centrum v roce 2005 přijalo 3 775 stížností na internetové prodejce, což je 74% nárůst oproti předchozímu roku.   

Mnoho zákazníků mělo velké problémy s reklamací, obzvláště, pokud nakupovali ze zahraničního obchodu. Většina reklamací se týkala nedodání zboží, jeho zpožděného dodání, případně dodání poškozeného kusu. 

ECC nyní volá po zpřísnění obchodních zákonu a zvýšení práv spotřebitelů.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nová dvoutisícová bankovka má na líci kosmodrom Vostočnyj, na rubu je most ve...
Chystá se ruská digitální měna. Kryptorubl nebudou uživatelé těžit

Digitální měna, která má poněkud jiná pravidla, než jsme si zvykli, vzniká v Rusku. Zcela pod kontrolou ji bude mít stát.  celý článek

Aplikace Uber
Apple nechal Uberu vlastní funkci, která umí nahrávat obrazovku uživatelů

Apple umožnil taxikářské aplikaci Uber kvůli aplikaci pro hodinky iWatch snímat obrazovky mobilních zařízení.   celý článek

Výpadek Facebooku 11.10.2017.
Je snad konec internetu? Facebook i Instagram mají výpadky

Uživatelé v USA i jinde na světě hlásí nedostupnost sociálních sítí Facebook a Instagram.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.