náhledy
Aerodynamická parní lokomotiva 386.001
Autor: časopis Pestrý týden (březen 1938)
Britská aerodynamická parní lokomotiva Mallard, která dosáhla posledního oficiálního rychlostního rekordu mezi parními lokomotivami.
Autor: 4975darwin, CC BY-SA 4.0
Lokomotiva řady 387.0 zvaná Mikádo v Železničním muzeu Českých drah Lužná u Rakovníka. Z této řady konstrukčně vycházela jediná vyrobená lokomotiva 386.0, která později dostala aerodynamické opláštění.
Autor: Rainerhaufe, CC BY-SA 3.0
Nerealizovaný projekt ČKD aerodynamické lokomotivy řady 296.0 zobrazený výtvarníkem v dobovém tisku
Autor: časopis Měsíc
Aerodynamická parní lokomotiva 386.001
Autor: časopis Pestrý týden (březen 1938)
Aerodynamická parní lokomotiva 386.001
Autor: dobový tisk (1938)
Proudnicová parní lokomotiva 386.001
Autor: Železničné múzeum SR – ŽSR
Proudnicová parní lokomotiva 386.001
Autor: Železničné múzeum SR – ŽSR
Proudnicová parní lokomotiva 386.001
Autor: Železničné múzeum SR – ŽSR
Proudnicová parní lokomotiva 386.001
Autor: Železničné múzeum SR – ŽSR
Za války dostala lokomotiva 386.001 dle předpisu plechové kryty se štěrbinou na světla, aby nebyla za tmy tak nápadná, a naopak přibylo olemování předních nárazníků bílou barvou.
Autor: Železničné múzeum SR – ŽSR