Americká města zaplavují kočičí hlavy

  • 1
Po animovaných komixech spustila společnost Roxio druhou, tentokrát mnohem viditelnější reklamní kampaň, která má upozornit na blížící se start hudebního systému Napster 2.0. Ulice San Francisca, New Yorku, Los Angeles, Bostonu, Atlanty a Seattlu zaplavil proslulý kocour se sluchátky. Roxio se rozhodlo pro tzv. sniping - brigádníci přelepují samolepkami s portrétem maskota ostatní plakáty na zdech. Jak potom taková plocha vypadá, objektivem zachytil Jeremy Barna, reportér magazínu Wired.

Sniping: Napster přelepuje hlavy postav na plakátech © Lycos, Inc.

Reklamní kampaň Napsteru sklízí kritiku, ale jiní si ji pochvalují. Popularita dosáhla takového stupně, že firma musí noc co noc vysílat do ulic pracovníky s novými dávkami nálepek. Kolemjdoucí je totiž strhávají a odnášejí jako suvenýry.

Zdroj: Wired

Související odkazy:

  • Napsterova dobrodružství - díl 6. je online
  • Samsung a Roxio připravují kapesní přehrávač pro hudbu z Napsteru
  • Moby: Jsem rád, že existoval Napster
  • Nový Napster dostanou uživatelé do Vánoc, za dárek však zaplatí
  • Napster ožije ještě letos - jaký bude?
  • Organizace RIAA hledá další obětní beránky
  • Napster ožívá! Můžete být při tom
  • Bertelsmann má vykoupit zlo Napsteru 17 miliardami USD
  • Napster propustil všechny zaměstnance a definitivně končí
  • Napster krůček před krachem