Po animovaných komixech spustila společnost Roxio druhou, tentokrát mnohem viditelnější reklamní kampaň, která má upozornit na blížící se start hudebního systému Napster 2.0. Ulice San Francisca, New Yorku, Los Angeles, Bostonu, Atlanty a Seattlu zaplavil proslulý kocour se sluchátky. Roxio se rozhodlo pro tzv. sniping - brigádníci přelepují samolepkami s portrétem maskota ostatní plakáty na zdech. Jak potom taková plocha vypadá, objektivem zachytil Jeremy Barna, reportér magazínu Wired.
Reklamní kampaň Napsteru sklízí kritiku, ale jiní si ji pochvalují. Popularita dosáhla takového stupně, že firma musí noc co noc vysílat do ulic pracovníky s novými dávkami nálepek. Kolemjdoucí je totiž strhávají a odnášejí jako suvenýry.
Zdroj: Wired
Související odkazy:
Napsterova dobrodružství - díl 6. je online
Samsung a Roxio připravují kapesní přehrávač pro hudbu z Napsteru
Moby: Jsem rád, že existoval Napster
Nový Napster dostanou uživatelé do Vánoc, za dárek však zaplatí
Napster ožije ještě letos - jaký bude?
Organizace RIAA hledá další obětní beránky
Napster ožívá! Můžete být při tom
Bertelsmann má vykoupit zlo Napsteru 17 miliardami USD
Napster propustil všechny zaměstnance a definitivně končí
Napster krůček před krachem