Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Apple nabírá uživatele Windows novou reklamní kampaní za 50 miliónů dolarů

aktualizováno 
Apple není se svým zhruba pětiprocentním podílem na trhu operačních systémů příliš spokojen. Proto spouští novou reklamní kampaň, jež má za úkol přetáhnout uživatele Windows k operačnímu systému MacOS. Zadaří se?

Apple počátkem tohoto týdne nastartoval svoji novou reklamní kampaň, do které hodlá investovat 50 miliónů amerických dolarů. Cíl - ukázat uživatelům, že počítače Apple s operačním systémem MacOS mají navrch ve srovnání s PC osazenými OS Windows. Kampaň s názvem "Real People" - "Skuteční lidé" - bude největší od roku 1998. Tehdy běžela iMac s procesorem Power PC G4celosvětová "Think Different" - "Mysli jinak".

Nastávající kampaň Real People staví na příbězích uživatelů zběhlých ze "světa Windows" k Macům. V reklamních spotech celkem osm (konečně spokojených) uživatelů sděluje, co se změnilo po jejich přechodu od Microsoftu k Apple.
Další částí kampaně je ukázka praktičnosti počítače s Windows a MacOS. V Apple Storech (prodejnách Maců) budou srovnávány Windows se systémem společnosti Apple - na zákazníkovi zůstane, aby posoudil který z operačních systémů je lepší.
Na stránkách Apple najde nyní každý uživatel souhrn důvodů, proč je lepší přejít na Mac. Spolu s bodovým zdůvodněním jsou k nalezení také nejčastější otázky, které by mohly trápit potenciální uživatele Maců, a jejich následné zodpovězení.
Reklama bude k vidění na webu, v tisku i TV.

Apple má v současné době zhruba pět procent trhu s operačními systémy. Toto číslo by společnost ráda zvýšila, vzhledem k přesycenosti trhu se bude snažit přetáhnout uživatele OS Windows. To by nemuselo být až tak nereálné. Apple má stabilní operační systém MacOS X, s příchodem nové verze vyvíjené pod kódovým označením "Jaguar" (screenshot zde) se očekává další příliv uživatelů. Krom systému může Apple nabídnout také výkonný Apple eMachardware a portfolio kvalitního uživatelského softwaru.

Společnost Apple byla ještě před pěti lety na prodej. O počítače s nakousnutým jablkem ve znaku, které před deseti, patnácti lety udávaly směr, nebyl přílišný zájem. V posledních letech je společnost v zisku a očekává se jeho průběžné zvyšování.

Velký zájem o počítače Apple potvrzuje fakt, že společnost přehodnotila svoji obchodní strategii ve prospěch uživatele. Apple také veřejnosti nabídla PC eMac - to bylo původně určené pouze do škol. Společnost v několika minulých letech překvapila veřejnost svým iBookem či iMacem. Jeho poslední typ byl představen na letošním veletrhu MacWorld - a znamenal opět velký posun v designu počítačů.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

KRACK: Key Reinstallation Attacks
Nepříjemné překvapení: I vaše wi-fi je zranitelná, odhalili experti

Bezpečnostní odborníci varují: zabezpečení bezdrátového připojení wi-fi pomocí WPA2 nelze považovat za bezpečné. Výzkumníci upozorňují, že zranitelností...  celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Ukázka podvodné soutěže na Facebooku.
Útočníci lákají na Facebooku uživatele na výhru i slevu na brýle Ray-Ban

Dostat z uživatelů citlivé informace o jejich soukromí zkouší podvodníci různými způsoby. V poslední době jsou to například různé soutěže na Facebooku nebo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.