Apple pořádá 25. března v Cuppertinu tiskovou konferenci a již na pozvánkách nabízí zřetelnou nápovědu: „it´s showtime“, což lze volně přeložit jako „zábava začíná“. Nejspíše tedy spustí dlouho očekávanou konkurenci streamovací služby Netflix s vlastními pořady.
O chystané službě jsme informovali již loni v říjnu, kdy s informacemi „od tří lidí obeznámených s firemními plány“ přišel magazín The Information. Vyjma nabídky z katalogů velkých filmových studií by měla služba (po vzoru starší konkurence) nabídnout i vlastní pořady. Ty pro Apple údajně vytváří například americká hvězda Oprah Winfreyová, na dětských pořadech mají pracovat tvůrci vzdělávacího seriálu Sezame, otevři se! (Sesame Street), vzniká seriál Amazing Stories Stevena Spielberga, nebo třeba seriál o ranní show, ve kterém budou účinkovat Reese Witherspoonová a Jennifer Anistonová.
Nakolik bude nová služba provázána s hardware od Apple, je otázkou, na kterou bychom ještě loni bez zaváhání odpověděli „maximálně“. Na veletrhu CES 2019 se však Samsung pochlubil, že došlo k dohodě se společností Apple a služba iTunes a technologie AirPlay2 se stanou součástí nových televizorů a po updatu firmware i modelů 2018. Je tedy možné, že nová služba bude dostupná i tam.
Spekuluje se také, že Apple formou předplatného nabídne i další položky své nabídky - například magazíny nebo hry. Na formy pravidelných (nejčastěji) měsíčních plateb přechází mnoho výrobců software a poskytovatelů služeb, včetně Microsoftu nebo Adobe, takže by takový krok Apple nebyl úplně překvapivý.