náhledy
Zkoušky pojíždění vysokou rychlostí 3.12. 1958 , Drážďany-Klotsche
Autor: archiv Holger Lorenz
První projekt typu „15.2“ , ještě v SSSR, v letech 1953-54
Autor: archiv Holger Lorenz,
Motory Mikulin AM-9 ( RD-9B ) v upravených gondolách letounu 152/I V1
Autor: archiv Holger Lorenz,
Slavnostní roll-out, Drážďany, dne 30.4. 1958
Autor: archiv Holger Lorenz
Místo dopadu letounu, v pozadí věž kostela Ottendorf-Okrilla.
Autor: archiv Holger Lorenz
Zbytky hlavního podvozku, v pozadí trosky rozeseté v okruhu 170 metrů.
Autor: archiv Holger Lorenz
Výkres letounu Baade 152/II V4
Autor: O.Reich
Montážní hala se stroji první série 152/II V5 výr. čísel 007 až 009 dne 7.9.1960.
Autor: archiv Holger Lorenz
Trup po renovaci, vstupní dveře otevřeny směrem vzhůru.
Autor: Steve Albrecht
Kabina osádky po renovaci
Autor: Steve Albrecht
Interiér kabiny cestujících po renovaci. Bohužel sedačky nejsou původní, stejně jako některé další doplňky. Za pozornost stojí velikost oken.
Autor: Steve Albrecht
Tabulka parametrů letounů Baade 152 a jeho nástupce – projekt „154“
Autor: Technet.cz
Zleva : Ferdinand Brandner, uprostřed Brunolf Baade, vpravo prof. Günther Bock. SSSR, 15. 3. 1954. Všichni jako konstruktéři OKB.
Autor: archiv Holger Lorenz
Junkers EF-150 s dvojicí motorů AL-5, letiště Podberežje, 26. 12. 1951.
Autor: archiv Holger Lorenz
Jeden z mála barevných snímků stroje verze 152/II V4 po dokončení. Letoun je vybaven novým podvozkem a motory Pirna 014.
Autor: archiv Holger Lorenz