Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Bartošová je prý nejnebezpečnější celebrita českého internetu

  10:38aktualizováno  10:38
Společnost McAfee přichází s novým žebříčkem celebrit, jejichž jména na internetu nejvíc zneužívají podvodníci. Česku z tohoto hlediska vévodí zpěvačka Iveta Bartošová.

Téměř osm procent vyhledávání jména Iveta Bartošová vrátí infikovaný výsledek

Podle informací zmíněné bezpečnostní firmy McAfee najdete při vyhledávání 7,75 % infikovaných výsledků souvisejících s touto zpěvačkou. Takový odkaz vás například odvede na stránku, která může obsahovat nebezpečný kód.

Top ten "nebezpečných" českých celebrit

1. Iveta Bartošová (7,75)
2. Tomáš Klus (5,11)
3. Andrea Verešová (5,08)
4. Ben Cristovao (4,82)
5. Marta Jandová (4,35)
6. Anna K (3,75)
7. Alice Bendová (3,52)
8. Leoš Mareš (3,43)
9. Iva Frühlingová (3,40)
10. Daniel Hůlka (3,33)

Zdroj: McAfee, srpen 2010

Loni se na prvních 10 místech "českého" žebříčku této studie neobjevilo žádné z uvedených jmen, naopak se zde vyskytovali např. Dana Morávková, Karel Gott, Linda Rybová, Agáta Hanychová a Simona Krainová.

V první dvacítce se loni i letos umístili pouze Dara Rollins (16. roku 2009, 11. letos), Leoš Mareš (17. roku 2009, 8. letos), Mahulena Bočanová (14. roku 2009, 17. letos) a Simona Krainová (7. v roce 2009, 14. letos).

Zahraničí vévodí Cameron Diaz

U americké herečky Cameron Diaz, stojící v čele žebříčku, je rizikem 10 % odpovědí vyhledávačů.

I tady je meziročně výrazná změna. Loni bylo největším rizikem vyhledávat informace o letos třetí Jessice Biel. Loni druhá nejnebezpečnější hvězda Beyonce a třetí Jennifer Aniston se v první desítce letos vůbec neobjevily.

"Oproti loňskému roku podíl rizikových odkazů při hledání informací o celebritách celkově poklesl," informuje Dave Marcus, bezpečnostní výzkumník McAfee Labs. Podle Marcuse je to důsledkem zvýšené obezřetnosti uživatelů při klikání na odkazy vrácené vyhledávači.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Politici a sociální sítě
Urážky, trapasy i nesmysly: jak čeští politici bojují na sociálních sítích

Předvolební kampaň vrcholí a při rozhodování voličů hraje vliv i to, jak politici vystupují na sociálních sítích. Ne všichni si na nový svět krátkých,...  celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Vizualizace struktury diskuze Kialo.com
Dá se na internetu diskutovat rozumně? Platforma Kialo to chce zkusit

Nová platforma chce nabídnout nástroj pro racionální debaty. Snaží se o to především strukturováním diskuze a upřednostňováním podepřených argumentů.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.