Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


BitTorrent už nebude nabízet pirátské filmy

  14:35aktualizováno  14:35
Velká americká studia považovala program, s jehož pomocí lze mezi počítači přenášet velké soubory (například videa) za ohrožení svých zisků. Nyní s jeho tvůrcem uzavřela dohodu, která znesnadní filmovým pirátům využívání BitTorrentu.

Klíčové ustanovení dohody říká, že webová stránka bittorent.com nesmí obsahovat odkazy na weby s pirátskými kopiemi filmů. Tím se uživatelům BitTorrentu znesnadní hledání takových souborů na Internetu. Odstraněny musí být odkazy, které by mohly vést na pirátské kopie filmů z dílen celkem sedmi mamutích hollywoodských studií, sdružených v Motion Pictures Association of America.

Fakt, že tvůrce BitTorrentu Bram Cohen dokázal nalézt společnou řeč se zástupci filmových studií dává naději, že bychom se v budoucnu mohli dočkat bližší spolupráce Hollywoodu s internetovou komunitou – a možná nakonec i zopakování úspěšného modelu iTunes, kdy rozumné zpoplatnění obchodu s hudebními nahrávkami po síti učinilo z pirátství zbytečný přežitek.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Skleněný most na hoře Yuntai
Infarktový žertík vyděsil turisty na skleněném mostě, kilometr nad zemí

Turisty v čínské provincii Hebei vyděsil žertík provozovatelů skleněného mostu na hoře Yuntai. Ve výšce více než 1 000 metrů nad zemí to musí být hrozivý...  celý článek

Tajná služba NSA (Národní bezpečnostní agentura) spadá pod ministerstvo obrany
Ruští hackeři „ukradli“ data americké NSA, pomohl jim prý ruský antivir

Hackeři najatí ruskou vládou údajně ukradli před dvěma lety citlivá data americké NSA. Napsal to list The Wall Street Journal s odvoláním na anonymní zdroje....  celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.