Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Bývalý generální tajemník NATO vyhrál soud o pomluvu v diskusním fóru

  18:01aktualizováno  18:01
George Robertson, který je bývalým generálním tajemníkem Severoatlantické aliance (NATO), vyhrál soudní spor se skotským týdeníkem Sunday Herald. Žaloba se týkala pomluvy, která se objevila v internetovém diskusním fóru tohoto periodika.

Robertson spor vyhrál přesto, že list inkriminovaný příspěvek zrušil téměř okamžitě, co na něj byl právě Robertsonem upozorněn. Podle dostupných informací je toto první vyhraný soudní spor, v němž je vydavateli dán na zodpovědnost příspěvek třetí osoby v internetové diskuzi.

Zdroj: Britské listy

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Navzdory válce vyrobili  ve firmě Laurin & Klement nový motor
Navzdory válce vyrobili ve firmě Laurin & Klement nový motor

VIDEO V roce 1917 musela mladoboleslavská automobilka Laurin & Klement spoléhat nejvíce na předválečné modely svých vozů a plnila hlavně válečné zakázky. Přesto v...  celý článek

Býval komunistou, pak Healey vedl Bilderberg
Býval komunistou, pak Healey zakládal Bilderberg a hájil Kavana

VIDEO 30. srpna 1917 se narodila jedna z nejvýraznějších postav britských labouristů po 2. světové válce Denis Healey, bývalý ministr obrany a financí v 60. a 70....  celý článek

US Open se hrálo i za války. Bojovala také legenda Malloryová
Tenisové US Open se hrálo i za války. Bojovala také legenda Malloryová

VIDEO Během 1. světové války se většina velkých sportovních akcí nekonala. Nehrál se ani tenisový Wimbledon, Australian Open nebo French Open. Jediným tenisovým...  celý článek

Kočárky, které přežijí i dva raubíře.
Kočárky, které přežijí i dva raubíře.

Přečtěte si recenze kočárků na eMimino.cz a vyberte ten nejlepší.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.