Diskuze

Kopírování zabíjí hudbu! - co na to Ilona Csáková?

V kampani IFPI ČR namířené proti neoprávněnému kopírování hudebních CD a proti ilegální distribuci MP3 souborů se po poněkud nešťastně zvoleném inzerátu s Danem Bártou objevil minulý týden v časopise SPY inzerát nový. Tentokrát dostala slovo Ilona Csáková.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

paja

26. 11. 2000 10:09
Ilčo máš pravdu :-)
Ilčo souhlasím s tebou, je to nefér- kopírování hudby.Lepší je koupit si originál, vždyť to zase tak drahé není. Ahoj fandí ti Pavla
0 0
možnosti

help

5. 11. 2000 11:13
Czáková ty krávo jedna...
Vona tady mluví vo nějakym kopírování, jaké to dá úsilí nahrát písničku.. och to je mi líto. Ty vaše podělaný písničky jsou taky jenom SPROSTÝ KOPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

Kostouska

26. 11. 2000 10:15
:-))
Ilono, souhlasím plně s tebou, máš super písnišky, a věřím, že to dá plno práce nahrát CD, leší je originál než kopiie 100%
0 0
možnosti

Dancin

14. 9. 2000 7:20
Kdo je tady parazit?
Pí Czáková má opravdu co mluvit o parazitizmu!!! Připomíná mi nacucané klíště, přisáté na slavných interpretech, živě přelézající z jednoho na druhého. Vykrádání (i když legální) hudebních nápadů v jejím podání se opravdu příliš neliší od vypalování CD. Je mi líto, že zpěvačka s takovým hlasovým a interpretačním potenciálem, vybíjí svou energii v komerčním, čistě na zisk zaměřeném hudebním průmyslu. Ale opravdu souhlasím s tvrzením: "Zloděj křičí - chyťte zloděje!".
0 0
možnosti

Maestro

10. 9. 2000 23:08
Kdo je zivej z kazdyho CD?
Nevim proc nadavat "Ilonce"!:-) interpret dostane z ceny CD maximalne 15-20 procent!!! Zbytëk sezerou producenti a reselleri! Neni to divny ze na sebe stekaji dve strany jako zakaznici a interpreti a ty kdo hlavne hrabou nehorazny procenta se ohani trestnim zakonikem!Jestli ma nekdo pravo na prachy z CD je to ten kdo tu hudbu dal dohromady a ne mladi flexibilni manageri z vydavatelstvi s rypakem plnym kokainu.
0 0
možnosti

Pavel

8. 9. 2000 20:19
Kopírování nezabíjí hudbu!
Myslím, že jsi udeřil hřebík přesně do hlavičky! Tady totiž vůbec nejde o kopírování, ale o potlačení jakýchkoli nových cest pro šíření hudby. Pravděpodobně v návaznosti na kampaň IFPI připravuje Sony Music/Bonton od 1.10. další zdražení cédéček a dá se očekávat (zatím tomu tak vždy bylo), že ostatní Mamuti ho budou následovat!!! Ta kampaň se z toho zdražení ale určitě zaplatí. Vždy se kopírovalo. Dříve z elpíček na kazety nebo kotouče, nyní na cédéčka nebo do počítače. Rozdíl je jen v technologii a kvalitě, ale důvod kopírování zůstává pořád stejný: Lidé potřebují k životu víc muziky než kolik si mohou koupit. Je jisté, že tu nejlepší muziku si dříve nebo později koupí, protože origoš je origoš. Takže kvalita přežije. A šity půjdou do koše. Jenže velké firmy žijí především z těch rychlokvašek a proto tolik křičí. Kvalita přežije a bude se prodávat pořád. Pomalu, ale jistě. Takže: Kopírování v žádném případě hudbu nezabíjí. Naopak umožňuje hudbě dostat se k více posluchačům, ke kterým by se třeba jinak ani nedostala. A na koncert pak půjde více lidí a interpreti o nic nepřijdou. Ale firmy ano a v tom je zakopaný pes.
0 0
možnosti

6. 9. 2000 19:11
Názor
Písnička, ač se všude hraje, není "majetkem lidu", ale autora (nebo interpreta nebo firmy...). Proto např. prodávání kopírovaných CD považuji za krádež. To, jestli Ilonka kopíruje nějakou zpěvačku nebo zpívá starší písničky, je její věc. Jako argument proti je to ubohost. Jirka Hlaváček, Ostrov
0 0
možnosti

Roman

8. 9. 2000 12:03
Re: Názor
Prodavani kopirovanych CD je skutecne kradez, nicmene zkopirovani resp. vypaleni jakekoliv hudby pro vlastni potrebu (nebo pro potrebu svych blizkych? - jak to tam je?) je, pokud vim, dle autorskeho zakona legalni - narozdil od software, samozrejme. Co jsem zaslechl se zvonenim mobilnich telefonu, mam pocit, ze brzy, kdyz pujdeme po ulici a budeme si zpivat nebo piskat, budeme za to platit autorske poplatky. Ostatne, pred lety jsem take nechapal, ze by se nekdy mohla prodavat voda. Zatim take neverim tomu, ze budeme jednout kupovat vzduch, nebo platit dan dle mnozstvi vdechnuteho kysliku :-(
0 0
možnosti

Fikus

5. 9. 2000 14:56
Skutečně, ceny za hudební nosiče jsou u nás velice nadhodnoceny. Co se cen týká, je proti nám US nebo Kanada slabý odvar. Ceny cca. o 20-30% nižší a fakt, že průměrný Američan má v průměru 2-3x větší plat poukazují zcela nezadatelně na tuto skutečnost. Pro srovnání by u nás stálo CD nějakých 140,- Kč. Jo, ale tímto způsobem a prací by človek asi nezbohatl.
0 0
možnosti

Jezisek

12. 9. 2000 20:34
Re: Je to trosku jinak
Nove CD v U.S.A. stoji prumerne $15.99. K tomu si musis pripocist dan a kdyz to vezmes aktualnim kurzem dolaru, vyjde ti castka o mnoho vyssi, nez je cena CDcek v nasich obchodech. S tim ostatnim, ale mas pravdu.
0 0
možnosti

Xkrym

5. 9. 2000 10:51
Chudacci zpevacci
Lidi, nezlobte se na Ilonku a ostatni. Vime prece vsichni jak jim Kamenici slapou na krk vyderacskejma smlouvama a aby neco dostali, tak jim lezou do pr...viz Iloncino chozeni s tim manikem od vydavatelstvi. Taky jsem slysel, ze Anna K zasejc vleze s kdekym do postele aby se dostala nahoru, ja ji jen preju at je to kec a ostastnim vic svobody. Tu jim da ale jen inet a mikroplatby. Hura mikroplatbam, smrt kamenikum! IMHO: ...je to jako s inetem, proc se nedava velka kapacita a neplati se od MB? Srovnani je logicke...uz aby to inet vsechno prevalcoval! At zije OGG!!!!!
0 0
možnosti

Cajt

5. 9. 2000 2:07
:-)
... a ja myslel, ze pisnicky vznikaji z lasky k hudbe ... pro radost a z radosti.
0 0
možnosti

4. 9. 2000 20:22
Kdo si to má kupovat
Podívej Ilonko, kdyby to CD stálo 150 Kč tak si ho klidně koupím, ale za 500 a více se na něj můžu ........
0 0
možnosti