- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl jsem na INVEXU a mám stoho dobrý dojem.
Syce byl INVEX o něco chudčí než minulí rok ale stáloto opravdu za to.
Byl jsem (letos) na vystave jako navstevnik na novinarskych dnech a nemam tedy vubec hrozne vzpominky na spousty mladeze skemrajicich o propisky a CD. Presto mi prislo, ze informovanost a ochota personalu silne zaostava. Nejsem holt objednan k general manazerovi.
Me dojmy jsou hlavne stripkovite, protoze vetsinu vystavovanych veci:
a) již znám
b)nejsou pro mě (osobně, profesně, cenově, mimo oblast zajmu)
Jen malo veci je pro me nove a strefi se do oblasti meho zajmu. Informovanost o novinkach, produktech a sluzbach je dnes holt vetsi nez pred 3 ci 5 lety, kdy Invex kulminoval v navstevnosti. Moc se mi ale libi, kdyz si clovek domluvi 3 az 5 jednani u ruznych firem, ktere musi stihnout, tak je stihne, protoze na Invexu jsou vsichni na jednom miste. V tom bych videl budoucnost Invexu "pro odborniky".
Mimochodem, regulaci navstenvnosti delaji nekteri vystavovatele sami. Stanek Ericssonu z G2 (do pavilonu vstup za vizitku) byl ve stylu ohrady z vlniteho plechu. Jediny vstup dovnitr byl pres recepci, kde Vas ponekud vyzpovidali proc chtete dovnitr. Mel jset predstavu? Ano racte dal. Ostatni to odradi. Je to takova mala diskriminace asi jako Romove na letisti v Praze.
--------
Ke skolnim zajezdum. Verim, ze rada z nich je silena. Ale jeden muj znamy organizuje od nich ze skoly zajezd na Invex, kdy autobus vyjizdi v 5:20 a prijizdi v 20:30 (asi), takze se ditko nejen uleje ze skoly, ale venuje tomu cely den a jeste zaplati ke dvoum stovkam za cestu. Tedy jedou jen nadsenci. Od sveho ucitele pak jeste kazdy dostanou jeden vyzkumny ukol, coz je ma odradit od straveni celeho dne v Game Centru. Ukol je treba sezente nejlevnejsi laserovou barevnou tiskarnu na trhu a dokazte to letacky od 3 vyrobcu laserovek.
A vystavovatele bych se ptal, das mu letak nebo nedas?
Celkem vzato, viz nez organizatori maji veletrh ve svych rukou vystavovatele.
Plne chapu clanek p. Zandla. mam vsak nekolik otazek. Proc vystvovatele doslova laduji penize BVV, kydz dobre vedi ze vynalozene prostredky se nemohou nikdy vratit?
Opravdu jde tolik o image firmy? Neni to trochu drahy spas? Vzdyt pokud firma zaplati rekneme 1 milion (coz pri slehlednuti nekterych produkci je dost podhodnoceny odhad) vysleny prinos muze spatrovat max. ve prave zvysenem image. Avsak nikoliv u te spravne skupiny zakazniku.
Apropos Mobil Media na Invexu prezentoval svuj system genesis 2. Nebylo by lepsi investovat vynalozene prostredky spise do lepsich stranek produktu, nebo cenovho zvyhodneni?
P.S. Videl jsem p. Zandla osobne jak prezentuje produkty teto spolecnosti, a tak mi rika, ze i pres veskerou kritiku (opravnenou) jej uvidim i napresrok .
No, samozřejmě by šlo místo účasti na Invexu rozdat několik plných instalací Genesis 2 zdarma, jenže my si stále myslíme, že přes všechny chyby pro nás Invex smysl má.
Důvodů je několik:
1) potkáme se s našimi klienty, oni vidí, že existujeme, že máme nějaké tváře, posedí a popovídají si o novinkách. Samozřejmě na ně chceme udělat dobrý dojem, ale chceme je také informovat o tom, co se u nás děje a co pro ně můžeme udělat.
2) hledáme nové klienty a ti se hledají dobře i přes veletrh typu Invex. Je stále hodně lidí, kteří se třeba právě na Genesis přijedou podívat a až na místě je přesvědčíme, že i pro ně to má smysl nejenom praktický, ale i cenový. Z web presentace (http://www.genesis2.cz" target="_blank" rel="nofollow">nemáme ji zlou) se toho sice dost dozví, ale až reakce na jejich požadavky a potřeby je zpravidla přesvědčí.
3) reklama musí být. všichni víme, že dvě třetiny inzertních peněz jsou vyhozené. Problém je v tom, které dvě třetiny