Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Bannerová slepota: je reklamy na internetu mnoho?

Od internetové reklamy si mnoho serverů slibovalo obživu. Realita je jiná, internetová reklama dostatek peněz nepřináší. V čem jsou problémy současné internetové reklamy a jak jim předejít? Jsme reklamou zahlceni?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Frantisek Dobrota

7. 4. 2002 0:39
hm
no problem je podle me v tom, ze ke klikacim odkazum musite mit na webu i naky obsah, na ktery budete lakat... coz vetsina i velkych firem mit nemusi... mam na mysli klasicky mega konzumenty reklamy jako sou pepsi, tabakovy firmy apod... vzdyt ty ovladaj celkem dost velkej podil reklamy v tistenych mediich a presto asi tu neni nikdo kdo by pepsi nikdy nepil.. tihle proste chtej bejt videt a delani si nakyho obsahu na stranky jenom kvuli bannerum se celkem prodrazi.. apropo proc misto klikacich odkazu nedelate jenom obrazkovy reklamy? 500x500 obrazek uprostred clanku by sice taky prudil, ale zase by byl asi o dost zajimavejsi pro takovyhle podniky...
0 0
možnosti

Jiri Stepanek

7. 4. 2002 0:29
Juice

Nevim co to bylo zac, ale je to tak mesic co byla asi nejaka jednodenni akce na seznamu a na centru. Porad se tam zobrazovala pres velkou cast stranky hnusna zelena reklama na Eurotel Juice.

Nebo treba, to je tak dva mesice, na redboxu. Uvodni stranka byla cela jenom reklama a teprve na ni bylo presmerovani na vyhledavac.

A taky, to bylo jeste vcera, Mobil.cz a MobilMania.cz - takova ta cerna stranka, nejaka flashova reklama na nejakej nomor nebo co.......

To uz tahkle bude porad?????

Nevim jak ostatni, ale na takovou reklamu nikdy nekliknu, ani kdyby tam bylo neco, co by me fakt zajimalo. Nemyslim si, ze by lide reklamu nevnimali i kdyz je ji hodne. Ale kdyz je reklamy moc nebo je moc otravna, ma to na lidi negativni ucinek.

Je to jako s televizi - kolik lidi vydrzi sledovat reklamni blok v delce 15 minut bez prepnuti na jiny kanal? A kolik lidi by prepnulo, kdyby reklama byla dlouha 2 minuty?

Provozovatele serveru by se nad tim vazne meli zamyslet a rozhodnout se, jestli chteji byt zpravodajsky server s reklamou, nebo reklamni server se zpravodajstvim............

0 0
možnosti

www.hajzlove.cz

5. 4. 2002 21:43
A technet
pocitam-li spravne 4 formaty, 6 reklam. to je take vic nez 2. i billboard tu je. kazete vodu a pijete vino :-) ani bych ale nerekl, ze na idnes je jich tak malo. tam mam vzdycky pocit, ze reklama je vsude. pravda je to s tou lupou, tam uz prestrelujou.
0 0
možnosti

Patrick Zandl

7. 4. 2002 22:55
Re: A technet

To je správná připomínka. Ale pracujeme na tom, například ten čtvercový reklamní formát, kde teď běží monitory EIZO je již vyřazen z nabídky a jen co tam EIZO doběhne, bude odstraněn. Stejně tak v nejbližší době zmizí z titulní stránky taková ty tlačítka a dolní reklamní banner. takže budeme mít jen dvě reklamní pozice pevné, to jest banner a ten super banner, takový ten vyšší banner zde a potom reklamní pozice, které se budou zapínat jen když se prodají a to je ten čtverec ve článcích, co ho tu zatím nemáme :)

Uvidíme, jak se to osvědčí...

0 0
možnosti

Tomáš Kostrhoun

5. 4. 2002 16:36
lide nevnímají reklamu
Velmi zajímavý by byl výzkum srovnávající účinnost reklamy (účinnost ve smyslu vlivu na povědomí o značce atd., ne click-rate) u reklam zobrazujících se na stránkách společně s dalším různým počtem jiných reklam. Je asi předem jasné, že méně reklam bude znamenat větší účinnost, ale není jisté jak moc velký rozdíl by to byl. Jinak tvrzení internetových uživatelů, že nevnímají internetovou reklamu bych bral jako naprosto irelevantní, protože rozdíl mezi tím, jak si lidé myslí, že jsou ovlivňováni reklamou a skutečným vlivem reklamy na jejich spotřební chování může být obrovský. A to platí samozřejmě nejen u internetové reklamy...
0 0
možnosti

Petr Kapalín

5. 4. 2002 15:49
Problem neni ve formatu
problemem neni format, ale obsah. pokud vetsina reklam je naprosto stupidnich a bez napadu, nelze se divit, ze jsme k nim slepi. vemte si ale napr. kratke klipy. pokud ma klip napad a vtip, lide si ho mezi  sebou sami posilaji, i kdyz je v tom reklamni sdeleni. ze to jde i v klasicke internetove reklame dokazal durex, kdyz umoznil na sve reklamni plose chytat spermie, coz mnoho lidi nadchlo .  ">http://www.technet.cz/grafika/smile2.gif'>.  ;
0 0
možnosti

Radek Novak

6. 4. 2002 22:58
Re: Problem neni ve formatu - souhlasim
Souhlasím. Skutecne problem neni ve formatu, ale v obsahu. Mozna by neskodilo doplnit netiketu a zacit tazeni proti takovym stupiditam jako napr. "zastav 3 devitky" a podobnym opicarnam (na to jsem beztak nikdy neklikl a tusim, ze jsem o nic neprise, nebot kdo prijde s takovou kravinou, nezaslouzi si cas meho procesoru :o) ), stejne tak proti banerum, ktere umyslne klamou uzivatele. Co se tyka filtrovani, je to sice reseni, ale za cenu, ze vam utece spousta zajimavych veci. Nekdy se opravdu nekomu podari umistit na banery neco, co vede na stranku, ktera stoji za precteni. Chce si to jen vybírat a vzdy se mrknout kam to odkazuje, nez na to kliknete.
0 0
možnosti

All

5. 4. 2002 15:04
My reklamu nastesti nevidime

U nas mame skveleho spravce. Zaridil nam na vstupnim servru (asi pres firewall a proxy , presne nevim) orezavani reklamy ze stranek. To znamena ze pri otevreni stranky misto reklamnich baneru mame jen sede pruhy s napisem "Chyba - pozadovany dokument je nedostupny" :-)

 

Doporucuji!

0 0
možnosti

Jimmy

5. 4. 2002 15:12
Re: My reklamu nastesti nevidime
Taky mohu doporucit - velice dobra ochrana, i kdyz neni na vsechno. Ale 90% reklamnich baneru to nezobrazi a ma to i dalsi vyhodu: Stranky se nacitaji rychleji!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak mohou být tak levná? Výborně hrající sluchátka lze koupit „za hubičku“

v diskusi je 7 příspěvků

3. května 2024

Premium Milovníci kvalitně reprodukované hudby mohou za sluchátka utratit spoustu peněz a nelitovat toho,...

KVÍZ generála Pattona. Vypořádejte se s ocelovou lavinou

v diskusi je 7 příspěvků

28. dubna 2024

Jak jste dobří v tancích, poznáte je nejen na plese, ale i v následujícím kvízu. Kvíz je zaměřen na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Štefánikova tragická smrt i po pěti letech budila v Československu emoce

v diskusi je 20 příspěvků

4. května 2024

Československo si před 100 lety, 4. května 1924, připomnělo páté výročí tragické smrti jednoho ze...

Na první pohled to vypadá jako pavouci v ruinách města. Foto je ovšem z Marsu

v diskusi je 6 příspěvků

2. května 2024  15:16

Evropská vesmírná agentura zveřejnila minulý týden nový snímek ze sondy Mars Express, který vyvolal...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čekání na české lidové auto nemělo konce. Před 100 lety jezdili jen boháči

v diskusi je 27 příspěvků

28. dubna 2024

Před 100 lety Čechoslováci marně čekali na tuzemské lidové auto. Drtivá většina obyvatel si totiž...

Litevci, Poláci nebo Hitler? Baltské mocnosti se přetahovaly o Memel

v diskusi je 1 příspěvek

5. května 2024

Květen 1924 přinesl diplomatické vítězství Litevců nad Poláky. Svět jim přiklepl původně německý...

V noci na pondělí přinese prach z Halleyovy komety nebeskou podívanou

v diskusi nejsou příspěvky

5. května 2024

Meteorický roj Eta-Aquaridy je jedním ze dvou, jehož původ můžeme spojit se slavnou Halleyovou...

KVÍZ: Připomeňme si květnové povstání a konec druhé světové války v Evropě

v diskusi je 1 příspěvek

5. května 2024

Výročí květnového povstání v Českých zemích a konec druhé světové války v Evropě si připomeneme...

Štefánikova tragická smrt i po pěti letech budila v Československu emoce

v diskusi je 20 příspěvků

4. května 2024

Československo si před 100 lety, 4. května 1924, připomnělo páté výročí tragické smrti jednoho ze...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...