- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je logické, že výsledky jsou kvalitativně dobré, ale výkon tím ke škodě hráčů nesmírně trpí. Pokud někdo chtěl hrát při rozlišení 1024x768 bodů se zapnutým FSAA, muselo GeForce renderovat, a potom zmenšovat velmi vysoké rozlišení 2048x1536 bodů. >>
Což celekem be problémů dělá (v případě mnou často využívaného quincunxu je to rozlišení myslím dokonce větší). Je to stále ale méně náročné, než vyrenderovat 5framů a z nich sestavit jeden, protože tam se fps prostě musí dělit alespoň třemi, zatímco jak vysoké rozlišení zvádne karta vyrenderovat záleží na engine (a většinou je ten rozdíl minimální).
Tím jsem chtěl říct, že jestli to nvidia připravuje, tak ne proto, aby ušetřila výkon, ale aby zvýšila kvalitu výstupu. Možná by neškodilo, kdyby autorovi nechyběly elementární znalosti o problematice .