Diskuze

NVidii unikly další informace o NV30

O zcela novém čipu, který je vyvíjen pod kódovým označením NV30, se můžete dozvědět i vy. Přestože informací není mnoho, jsou zásadní a stojí se za to na ně podívat dokud jsou k dispozici - původní článek byl již stažen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

enki

12. 7. 2002 9:05
FSAA

Je logické, že výsledky jsou kvalitativně dobré, ale výkon tím ke škodě hráčů nesmírně trpí. Pokud někdo chtěl hrát při rozlišení 1024x768 bodů se zapnutým FSAA, muselo GeForce renderovat, a potom zmenšovat velmi vysoké rozlišení 2048x1536 bodů. >>

Což celekem be problémů dělá (v případě mnou často využívaného quincunxu je to rozlišení myslím dokonce větší). Je to stále ale méně náročné, než vyrenderovat 5framů a z nich sestavit jeden, protože tam se fps prostě musí dělit alespoň třemi, zatímco jak vysoké rozlišení zvádne karta vyrenderovat záleží na engine (a většinou je ten rozdíl minimální).

Tím jsem chtěl říct, že jestli to nvidia připravuje, tak ne proto, aby ušetřila výkon, ale aby zvýšila kvalitu výstupu. Možná by neškodilo, kdyby autorovi nechyběly elementární znalosti o problematice .

0 0
možnosti

ňouma

16. 7. 2002 11:16
Re: FSAA
Nechci do toho moc kecat - ale vyrenderovat obrázek s dvojnásobnou výškou a šířkou je na počet pixelů totéž jako vyrenderovat 4 obrázky v původním rozlišení :-))
0 0
možnosti

Kurth

10. 7. 2002 20:11
Jsem první!!!!!!!!
zavřít

Ondřej Lavička

11. 7. 2002 6:16
Re: Jsem první!!!!!!!!
Ale nejak se ti to nepovedlo se smajlikama, ach jo. Diskuze jsou urceny k tomu, aby se DISKUTOVALO, nemusi kazda zacinat nekym, kdo se chce pochlubit, ze je prvni.
0 0
možnosti