- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Microsoft hlavně nVidii pěkně vypekl s XBoxem. nVidia dala MS cenu, která vycházela z úplně jiného předpokládaného prodeje XBoxu, než jaký se děje.
Takže si myslím, že společné uvedení DirectX 9 je jedna ze splátek neúspěchu XBoxu.
1) Az budou mit karty s chipem NVidia tak kvalitni vystup jako napr. Matrox, ATI nebo Kyro, tak o nich zacnu uvazovat. Driv ne. To co predvadel muj Geforce 2 GTS ve vyssich rozlisenich (1280x1024 a vyse), na to se opravdu nedalo koukat. Koupil jsem si R9700Pro a je to mnohem, mnohem lepsi.
2) Me osobne se grafika Dooma 3 nelibila. Hra svetel byla hezka, ale modely (ani ne tak priser jako prostredi) a textury byly slaby. Vsechno bylo takovy plochy. Ale je to jen alfa, takze finalni verze muze byt, a pravdepodobne i bude, uplne jina. Ale atmosfera, ta byla opravdu velice slusna, zvlast, kdyz jsem to poprve pustil sam doma v 11 vecer :)
Pochopitelně - vždyť na E3 se to všechno plynule hýbalo (optimalizace), engine už plynule fachčil onoho loňského února při uvedení GF3, tedy před jeden a půl rokem, kdy ještě o dvou- a třígigahertzových procesorech neměl nikdo ani šajnu (i když je fakt, že to běželo na Macu, ale to už nehraje v daném případě roli). Zas bych se nebál - id Software jsou dobří ladiči enginů...