- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestliže dnešním hrám AGP 4x stačí (a to stačí, bohatě), nemůžete očekávat nárůst výkonu. Kde by se vzal?
AGP 8x zvyšuje propustnost jednoho jediného úzkého místa z mnoha a to nikoliv toho nejužšího. Intel dnes nabízí jenom jeden čipset s podporou AGP 8x a ten vyžaduje Rambus. A víte, čím argumentuje? Že při použití DDR333 nemá AGP 8x smysl.
Čili AGP 8x bude k něčemu až v době, kdy na motherboardu i na grafické kartě budeme mít DDR II a navíc to budou vyžadovat hry.
AGP se u dnešních 64 a hlavně 128 MB karet používá hlavně k přenosu geometrie (textury jen jednou a pak v paměti zůstanou). Vzhledem k tomu, že dnešní hry počitají, že hi-end karty mají AGP 4x,mívají do 50k polygonů na snímek (odhadem) a proto nemůžou být podstatné rozdíly.
Když už čmajznete obrázek z cizího serveru, je slušnost aspoň uvést zdroj. Takže to dělám za vás: http://www.hardwarezone.com/articles/articles.hwz?cid=3&aid=562" target="_blank" rel="nofollow">http://www.hardwarezone.com/articles/articles.hwz?cid=3&aid=562
Jo a testovalo se na SiS648, u jiných čipsetů se to může lišit.
Dobry den. Dekujeme za upozorneni. Jiz je vse napraveno a odkaz doplnen.
Stanislav Bauer, Technet.cz