Diskuze

Human Transporter - revoluční dvoukolové vozítko konečně v prodeji

Málokterý vynález vzbudil ještě před svým oficiálním ohlášením tolik rozruchu jako Human Transporter. Toto geniální vozítko je, i když zatím pouze v počtu třiceti kusů, již v prodeji a podle výrobce jej bude chtít každý. Má to jednu malou vadu, a tou je cena.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr andrs

22. 11. 2002 21:24
Nesmysl
No jako demonstrace spickovych technologii je tovelmi pekne, ale ruku na srdce, neni lepsi a hlavne levnejsi kompaktni kolobezka (klidne i motorova) kde udrzi rovnovahu kazdy a nepotrebuje ani tezke gyroskopy ani drahe pocitace?
0 0
možnosti

Luda

21. 11. 2002 9:40
Rychlost prepravy
Nevim jak ostatni, ale ja jedu autem nebo hromadnou dopravou tehdy, kdyz jedu na delsi vzdalenosti (neujitelne) nebo mam malo casu. Kdyz si predstavim na tom jed pres centrum mesta, kde se motaji chodci a dalsi vozitkari, tak casu nic neusetrim (kvuli castemu vyhybani a nemoznosti jet rychle na nevhodnem terenu). A na vetsi vdalenosti je to na h.... Protoze pokud pojedu pomalu, tak muzu jit rovnou pesky a odpada me starost o vozitko a, to je podstatne, me nohy boli mene, kdyz 1/2hodiny jdu nez kdyz 1/2 stojim strnule na jednom miste (jedne desce). Pro me to neni nic rehovucniho (technicke reseni stalibity je sice zajimave....), protoze misto toho muzu klidne pouzit kolo (s motorkem) nebo kolobezku (taky s motorkem). Uz vidim duchodce, jak se na tom prohaneji po meste - bud rychle = jesne nebezpeci - nebo pomale = ostatnim budou zavazet Kazbopadne je to zajimave pro nejake profese, ktere jsou stale v pohybu a na mistech, kte to mozou vyuzit - skladnici, hlidaci na pohuzkach, postaci (nekde) .... Taky by me zajimalo kolik to vazi. Vhledem k aku asi malo ne ;-)
0 0
možnosti

Markus

20. 11. 2002 17:10
názor
Já to nechápu,je to fajn hračka a může to být dopravní prostředek pro lenochy,ale já si vážím každé chvilky kdy mohu jít pěšky a vynakládat nějakou fyzickou zátež.Jestli bych na tom jezdil,tak bych musel mít nějakou sportovní verzi aby mě to bavilo - odladěno třeba v AMG ;-)))
0 0
možnosti

honza

20. 11. 2002 16:55
bezpečnost
No a dokážete si představit, jak se to bude chovat třeba v zimě, anebo v dešti? A co poruchy - je to přece technika. Představte si - řítíte se 30 km/h a najednou se něco porouchá. Kola se zastaví a vaše tělo bude padat vpřed s osou otáčení v kolech. Padnete pěkně na dr*ku úplně stejným způsobem, jako na kole přes řídítka :-)))
0 0
možnosti

Chudy

20. 11. 2002 15:59
parada
Nevim proč to většina z Vás kritizuje, ale podle mě to je nářez jaxvině. Akorát mě teda napadlo, že třeba při nutnosti náhlého prudkého brzdění Vás to hodí dopředu no a to se pak vlastně zase rozjedete ...... a dotyčný předmět doděláte...hehe :), ale já transportér chci, dal bych za něj ale max. 20 tis., nazdar.
0 0
možnosti

20. 11. 2002 18:30
Re: parada
Co ja sem o tom slysel tak sem z toho pochopil ze dopredu se jede naklonenim dopredu, brdi zase naklonenim dozadu, takze clovek jen tak neprepadne (cim vic se bude zaklanet, tim vic to bude brzdit)
0 0
možnosti

IF

20. 11. 2002 15:31
omezená použitelnost
Význam to vozítko má jenom ve velkých areálech - fabrických, skladových, školních, nemocničních ... Jinak MHD to přebíjí schopností překonávat velké vzálenosti a to poměrně rychle (už vidím, jak tím jede někdo z Jižního Města do Letňan) a nohy neskutečnou přizpůsobitelností takřka jakýmkoliv komunikacím i s menšími překážkami.
0 0
možnosti

Strčprstskrzkrk

20. 11. 2002 15:02
Pánové..
 Doufejme">http://www.technet.cz/grafika/smile6.gif'> Doufejme, že nám sem takové pako, jakým je "sedmičkový Anonym", už nepřispěje. (Je mu tak 7 let a pod krkem má pověšený dudel.)
0 0
možnosti

JOd

20. 11. 2002 12:40
Kosa
Na tom bude jezdec v desti a zime klepat peknou kosu ;o)
0 0
možnosti

20. 11. 2002 14:15
Re: Kosa
jo, ale kolo je pekne vyhrivane, ze? vzpamatujte se. vyvoj jde do predu a pred timhle nemate sanci utec. tohle budoucnost
0 0
možnosti

Lukas Nemec

20. 11. 2002 10:29
???
No, ted jsem zhledl to propagacni video a vypada to, ze je to vynalez akorat pro prasteny americany, mozna se zda, ze jsem zaujatej proti americanum, ale bohuzel jich par znam a opravdu jsou prasteni.
Nechapu, jak to brzdi, na videu sice jeden jezdec brzdil, kdyz zdravil zname, ale prijde mi, ze brzdy budou slabina a ze bude hodne srazenych chodcu...Apropo, sli jste nekdy po New Yorku po ulici, je tam tolik lidi, ze sotva projdete, natoz projedete!!!
A jeste jedna vec, "figuranti" vyjizdi z vytahu, takze zataci o 90stupnu, no oni to maji natrenovane, ale co kdyz by zavadili o jeden roh (cehokoliv), co se stane? Spadnou? Prevrati se? A co kdyz na ne to vozitko spadne?
0 0
možnosti

miroslav.kucera

20. 11. 2002 12:36
Re: ???
Zdravim, v cem je problem? Rozjedete se tak, ze se naklonite dopredu, zabrzdite tak, ze se naklonite dotazu. Co se tyce otaceni, tam prece neni potreba nic trenovat, proste jenom pohnete riditky (jako na kole) a jedno kolo se pribrzdi, cim se otocite.
0 0
možnosti

Prazak

20. 11. 2002 10:19
V Praze by se museli zabit pamatkari
Vypada to slusne, ale v Praze by se museli zabit pamatkari, aby se kocici hlavy nahradili asfaltem a slo tam timto vozitkem jezdit.
0 0
možnosti

Vítězslav Novák

20. 11. 2002 10:31
Re: V Praze by se museli zabit pamatkari

Jo, a taky by se mohlo Starý Město i s Novým zplanýrovat a postavit tam hypermarket a parkoviště, že.

Doufám, že takoví blbové se nikdy neuplatní. Nebo aspoň že se toho už nedožiju.

0 0
možnosti