Diskuze
Řidiče i chodce má před střetem ochránit převratný radarový systém
Děkujeme za pochopení.
Když jsem četl reakce na článek, tak jsem se málem počůral smíchy, musím říct, že to co český človíček dokáže vymyslet, když se mu něco nelíbí je opravdu úžasný. Jinak je to podle mě blbost.
J.N.
Byl bych klidny...
... s ohledem na to, jaky je OPRUZ, aby prosel certifikaci ridici system elektricky ovladanych oken, ze normy pro auta jeste porad nedovoluji ani rizeni ani brzdeni "neprimym" zpusobem, tak takovyhle HW nema sanci :-))chytrák
jak to pozná člověka od nějaký jiný věci??
Jak to pozná člověka od pouliční lampy? Zřejmě to bude vyhodnocovat jen věci v pohybu - letícího ptáka, čokla na procházce, ... Ale ten člověk se taky nemusí hýbat! Stojí a pak tam nevědomky nebo vědomky (sebevrah) hupne. Ještě by to mohlo být kombinovaný s infrakamerou. Bralo by to jen teplý věci :). Pak by to zachránilo jen ty horkokrevné pohybující se.
Další lepší možnost jak rozeznat chodce: Mercedes bude zadara rozdávat malé klíčenky ve kterých budou miniaturní vysílačky. Systém pak bude brát jen ty co maj klíčenku, ostatní přejede.
Bob
Je to volovina !!!
Zadny system, ktery prebere zodpovednost nema v soucasne dobe vubec zadnou sanci. Namontovat si do auta robota, ktery dela neco za ridice je blaznovstvi !!! Co kdyz se to poroucha !!! NE NE NE takoveto systemy nemaji vubec zadnou sanci pokud budou neco delat za ridice. Super by bylo, kdyby to pouze a jedine informovalo o mozne kolizi a nikoli brzdilo ci cokoli jineho delalo. Predstava: jedu 130 po dalnici a v behne ten vetsi zviratko; auto ihned zasmykuje a havaruje a pozabiji mi celou rodinu - NO WAY !!!
Stejne jako ABS, tak i AirBagy a dalsi uzitecne veci jsou dobre jen odsud potud a je nutne, aby se dali tyto systemy vypnout !!!
pravda
Nejsem, jeden z ridicu kretenu, ale nezapominejme na chodce kreteny, stoji protoze maj cervenyho panacu, ale jak, obema nohama na obrubniku(klidne i za, ve vozovce) a kdyz je hned vedle nich odbocka vpravo, zkuste tam zatocit(treba ve tricitce), aniz byste nemusel udelat "vlnu tomu vlevo od vas", jen abyste nesebral dotycneho chodce "kretena". Stacilo by u kazdeho prechodu instalovat umele louze, chodci by se nesrali ke kraji(nemluve o psech, kocarcich, malejch detech), protoze by se bali postrikani od okolo projizdejicich aut a eliminovala by se moznost stretu chodce s autem, jenz projizi jeste na oranzovou.
PROSIM BERTE MUJ CLANEK S HUMOREM(tak trochu), JE PRECE PATEK
Re:
Sohlasim. Ale taky bych chtel jednou zazit ohleduplnost chodcu vuci ridicum. Na to uz nikdo nepoukazuje.Zajic
Jak system zbrani stretu s autem ci prejeti a zabiti chodce?
Tato podstatna informace chybi. Dale jak jsem pochopil se jedna o dobrvolny pridavek. Jedine povinne instalovany u vsech aut ma smysl. A to jeste je treba jej zabezpecit pred vypnutim. Proc ? Vetsina slusnych ridicu bude mit z nej prospech. Ale prave ti bezohledni grazlove, kteri vrazdi lidi (lidsky zivot je totiz vubec nezajima), nemaji o to zajem. Brzdilo by je to v jizde a znemozovalo jezdit jejich idiotskym zpusobem.milan
jeste chytrejsi elektronika
Ja bych spis videl elektroniku, ktera pozna celkovou situaci a prizpusobi tomu rychlost auta. Zemekouli prospikovanou nejenom siti mobilnich telefonu, ale siti maximalni rychlosti. Takze by autem nebylo mozno jet rychleji, nez dovoluje momentalni situace, na priklad ve meste do 50 km/hod, pred vyznacenym prechodem ve meste 30 km/hod, na dalnici 130 s moznosti kratkodobeho zvyseni na 150 a tak podobne. Ze by reklamy na auta se nepredhanely ktere auto jede nejrychleji a kolik ma pod kapotou kilowattu, ale jak dalece je schopne zabranit šílenému řidici v bezohledne jizde. Jenze to nejde, ve hre jsou velike penize a ne lidske zivoty. Automobil uz davno neni prostredek k doprave, ale zarizeni pro léčeni mindraku a k pocitu svobody. Takze nejaky takovy radar, ktery by mel poznat chodce tomu nejenom nezabrani, ale naopak bude provokovat piraty, aby si ho nalezite vychutnali a to bude pak teprve mrtvol.Ivana V.
Geniální systém
Raději budu mít oči jako slimák, než bych neustále jezdila do servisu s rozflákaným kufrem auta. Co jiného by mě čekalo, když by mé auto nečekaně zabrzdilo. Ten, co to vymyslel, byl opravdu "genius".Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV
S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo...
Z jaderné triády zbyly Britům už jen ponorky. A ty musejí posílit
Jadernou triádu tvoří strategické bombardéry s jadernými zbraněmi, mezikontinentální balistické...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Rusko zastavilo odlet na ISS s první Běloruskou, letět měla i Američanka
Ve čtvrtek 21. března se necelých deset minut před půl třetí odpoledne měla vydat na Mezinárodní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Načapali jsme otesánka, který se velkého sousta nezalekne. Boeing 747-400F
Poté, co na Letiště Václava Havla Praha přestaly v barvách Qatar Airways létat nákladní Boeingy...
Dočasná raketa se po téměř 70 letech loučí. Nyní startuje naposledy
Tento čtvrtek stojí na startovací rampě mysu Canaveral poslední potomek raket Thor, nosič Delta IV...
Američané odepsali modul, který je vrátil po půl století na Měsíc
Od začátku letošního roku je na Měsíci a kolem něj poměrně rušno. Vedle řady sond, které zamířily...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Úspěšný let prototypu XB-1 vrací do hry cestování nadzvukovou rychlostí
Po více než dvaceti letech, od ukončení provozu letounu Concorde, se možná opět dočkáme nadzvukové...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...