Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

šneček

7. 3. 2003 11:51
OpenGL
kde seženu OpenGL , nešlape mě return to castle wolfenstein
0 0
možnosti

Lucky

6. 3. 2003 14:04
OpenGL

Mno, ja v OpenGL delam uz asi 3 roky. Zkousel jsem i DX, ale to bylo muceni a utrpeni. U OpenGL presne vite co udela u DX je to casto veci nahody (specifikace DX je na mnoha a mnoha mistech derava a velice nejednoznacna). Navic GL je opravdu snadno prenositelne, nezavisle na objektovem programovani (treba se da programovat i z C, dabla kterej by to samy zkousel s DX bych chtel videt). GL je velice jednoduche na pouzivani i na nauceni. Dal u GL vyrobci hardwaru spolecne s kazdou novinkou mohou dat a davaji do ovladacu nejnovejsi featurky a programator jich muze hned vyuzit. Spolu s tim samozrejme prichazeji i problemy, treba v tom, ze podobne veci resi 2 firmy trochu odlisne (napr. shadery). Ale o standardizaci se stara ARB forum, ktere na zaklade koncenzu a rozumne uvahy vybira a sjednocuje vse co s GL souvisi. A prave odtud M$ odesel, ted jenom nevim jestli to GL prospeje nebo ublizi. Ja u nej velice pravdepodobne zustanu jeste velice dlouho.

0 0
možnosti

5. 3. 2003 21:49
no nevim ze by se pres OGL dalo delat nejak standardne (tj ne pres extensiony) treba T&L, vertex/pixel shadery, ze by podporovalo hardware matiku a tak....
0 0
možnosti

rayer

5. 3. 2003 16:01
howada
meli by raci zrusit direct3D, OpenGL je multiplatformni otevrenej standard a na D3D si akorat bude nekdo mastit kapsu...
0 0
možnosti

Jura

5. 3. 2003 18:27
Re: howada
tak tak, moje řeč
0 0
možnosti