Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test čtyř tiskáren do dvou tisíc korun

Druhým dílem uzavřeme naší malou exkurzi mezi nejlevnější tiskárny. Čeká na vás druhá dvojice a celkové výsledky. Která z testovaných low-endových tiskáren dopadla nejlépe?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Drake

HP3650neboCanoni350
Která je lepší
0/0
21.11.2003 20:23

Petr

Jakou tiskárnu do 2 500, -- ???

Hezký den,

chci si pořídit tuto tiskárnu. Potřeboval bych vědět jestli je to dobrá volba, co se týče ceny, kvality, spotřeby, provozních nákladů, náhradních náplní atd. Prostě Vaše postřehy jako uživatelů, protože ty mi řeknou nejvíc. Tiskárnu budu používat pro domácí - studijní účely takže nějaké special požadavky nemám, občas nějaká fotka, ale to je asi všechno.

Dále bych se chtěl zeptat na něco, co mi neni uplně jasný. Tato tiskárna komunikuje přes rozhraní USB 2.0, já mám tuším na svý desce: Soltek 75 DRV5-C , USB 1.1, chci se zeptat jestli nebudou problémy v komunikaci, případně na to, co to bude znamenat, že tiskárna umí USB 2.0, ale deska má k dispozici pouze USB 1.1 ???

Jinak OS = WIN 2000 Professional, WIN XP Prof.

Jinak kdyby by mi někdo doporučil lepší tiskárnu v cenové relaci do 2 500 tak ať zkusí popsat její výhody...

Předem díky moc za Vaše reakce, přeju hezký den ...

0/0
18.5.2003 12:15

Pavouk

Linux podpora
HP3420 mi bez problemu beha pod Linuxem. Sice jen do 600dpi a udajne driver neakceptuje "align" hlav, ale jinak tiskne fakt pekne.
0/0
15.5.2003 20:13

jarda

lexmark
Lexmarky maji dost velke problemy s drivery. Pod W2K jsem uz preinstalovaval driver asi 5 krat. LX45 je opravdu sunt, ale prekvapila mne prijemne levnejsi LX25, kterou jsem v UK koupil za 25 liber(asi 1100 Kc). Foto tisk byl velice dobry, samozrejme odpovidajici tride. Take mne prekvapilo, kolik jsem vytiskl na jeden cartridge, ktery je u 25 mene nez polovicni ve srovnani s 45. Texty a obrazky v textu asi 300 A4, coz ve stejnem rezimu LX45 uz mela cartridge davno vymenenou(dostriknutou) Dalsi negativum. Po roce LX45 proste odesla a odmitla prijmout jakykoliv cartridge a pri pokusu o to toto se rozblikaly LEDky a nic se nedelo. Zaver- pro studaka, ktery zvazuje kazdou korunu to ujde. Mit prachy tak cokoliv ale ne Lexmark
0/0
13.5.2003 20:09

Re: lexmark
Take mam LX25 koupil jsem ho za 750 Kc ale to je jeji jedine pozitivum. Nova cartridge ovsem stoji 1000. Priste si koupim Canon.
0/0
14.5.2003 9:58

Lojza

Test v Chipu

Nevím nevím, tenhle test "na koleně" mě nepřijde jako TEST, ale jako "srovnání, když jsem si vytisknul pár obrázků". Pokud si vzpomínám, tak v minulým chipu slibovali že v dalším čísle bude test levnejch inkoustovek. Radši si počkám na něj :((

Lojza

0/0
13.5.2003 13:48

pepa

černobílý tisk na 3420
v ovladačích se nedá nikde nastavit, to pak musím všechno na stránce tisknout barevně i když nechci..... nedá se to nějak vyřešit ?
0/0
13.5.2003 9:08

MoPS

Jeste jedna poznamka k HP

Nedavno jsem nekde cetl, ze cartridge od HP maji zabudovany nejaky kontroly na datum expirace. Po uplynuti toho datumu uz to prej netiskne ani kdyby to bylo uplne plny.

Je to ale informace, kterou jsem cetl nekde na webu, ale uz nevim kde, a nevim jestli je pravdiva. Clovek dneska taky nesmi vsemu verit.

0/0
12.5.2003 22:38

Radim

Re: Jeste jedna poznamka k HP
Tak to je blbost jak mraky. Snad si to někdo popletl s expirační dobou (tedy zárukou), která je vytištěná na náplni.
0/0
13.5.2003 8:57

Joe

Re: Jeste jedna poznamka k HP
Tak blbost to rozhodně není! Setkal jsem se s tím na tiskárně od Hp která měla oddělené barevné náplně! Při pokusu o tisk došlo k chybovému hlášení, že náplně jsou již příliš staré a že výrobce nemůže garantovat kvalitní výtisk! Bohužel tato hláška se pouze potvrdila tlačítkem OK který tisk zrušil! Stačilo posunout systémový čas a tiskárna opět začala bez problémů tisknout! Tiskárna která toto dělala je stará cca. 4 roky. Nemám informace, že by to dělaly i novější tiskárny.
0/0
13.5.2003 10:03

Jakub

Re: Jeste jedna poznamka k HP
blbost to neni mam hp officejet d135 a kdyz vymnenim treba nedopotrebovanou napln za novou a treba po hodine se rozhodnu ze tamtu skusim jeste dotisknout dokud tiskne tak mi tu starou barvu v ktery bylo cca 8 % už odmítla přijmout, a požádala mne o výmnenu barvi.
0/0
13.5.2003 17:40

Viva Las Vegas, baby!!!

Re: Jeste jedna poznamka k HP
sofistikovaný tonery s čipem pro vyšší řady laserů to prej maj, ale nevyráběj se tak dlouho, abych to měl ověřený v praxi
0/0
13.5.2003 9:45

KAT

Re: Jeste jedna poznamka k HP

... ano asi je to pravda, četl jsem někde ve firemním manuálu, že HP pracují správně do 4 let od data výroby, pak se opravdu objeví hláška o chybové cartridge, přestože je úplně nově posazená do tiskárny. Kde se skrývá informace o datu výroby nevím.

Výběr tiskárny je z mého pohledu asi tento:

Tisk fotografií (inkoustovky) - jednoznačně Epson s technologií piezoelektrického vystřikování inkoustu a s kvalitou barev (až 100 let). Vytisknul jsem obrázek na fólii a nalepil na auto. Je to tam již 3 roky a jen nepatrně se změnily barvy a ostrost je menší, ale drží. Pozor ale na tiskové hlavy, jsou součástí tiskárny a ne cartridge.  Kancelářský provoz - HP (jen ne řadu 3325 apod.). Mají problémy s mechanikou hlav. Laser je také HP a jehlička EPSON. O dalších, např. sublimačních se záměrně nezmiňuji. To je delší povídání.

0/0
5.4.2004 10:50

Tom

Jedine Canon
Náklady na tisk mám z praxe nejlepší s Canonem,HP to je jasně nejhorší (Lexmark neznám :-),co to dělají?aha asi něco pro IBM ),EPSON je něco obyč. Znám tiskárny Canon co tisknou léta. Problém je s tiskem jednou za "rok"(častější tisk je nejlepší).Teď jedu laser Minolta a super.Tiskárny do 7000, to je řešení.Jinak tiskněte u kamaráda,pročistí si aspoň hlavu.Fototisk jedině digitální fotolab, kdo tvrdí něco jiné, ten musí spěchat, jinak je .... tedy neumí počítat.
0/0
12.5.2003 22:18

mao

Na foto jedině fotolab?

V žádném případě! Mám zkušenosti s jednou (rel. hi-end) Epsonkou a ta tiskne o třídu lépe než místní fotolab!

Negativ naskenovaný ve filmovém skeneru opravdu vytiskne MNOHEM lépe než když si fotku necháte vytisknout ve fotolabu. Rozdíl je především ve věrnějším barevném podání (ve fotolabech to v naprosté většině případů zmrší, a protože již nemáte srovnání s realitou, ani si toho nevšimnete) a v prokreslení stínů.

Opravdu vím o čem mluvím!

0/0
13.5.2003 16:01

TOm

Re: Na foto jedině fotolab?
Mistní fotolab dokáže udělat černobílou fotku zeleně, to známe,myslím digilab na úrovni a tiskárny do 5000 kč, poloprofesionální tiskárny a fotopapír dávají dobré výsledky.Od Canonu 820 a výš to jde, ale tiskárny do 5000 nedoporučuji.
0/0
13.5.2003 19:17

Krong

Re: Na foto jedině fotolab?

"Mistni fotolab" - to je jaky stroj? Mozna by se sluselo byt konkretnejsi. Takto je to pro me jen vykrik hrdeho majitele "drahe" domaci tiskarny.

Neni lab jako lab - vim o cem mluvim.

0/0
13.5.2003 22:44

opas

Re: Jedine Canon
Mam Canon S900 a nemuzu si stezovat. Stoji mne to stejne jako v minilabu a nemusim nikam chodit. Navic spotrebak si muzu odepsat z dani :-) Takze je to levnejsi.
0/0
14.5.2003 13:23

Roman

dotaz na inkoust. napln do Epson c 60
Muzete mi nekdo poradit zda existuje moznost levneji doplnit inkoust (hlavne cernou )do Epson stylus c60, nez original naplne .    moc dík
0/0
12.5.2003 21:26

MoPS

Re: dotaz na inkoust. napln do Epson c 60
Jettec pro Epson SC C60 black 400 488
Jettec pro Epson SC C60 color 420 513

Ceny jsou zkopirovany z www.cdrmarket.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.cdrmarket.cz

Kupuju tam naplne do Epson Stylus Color 480 a jsem s nima spokojenej, zaplatim asi 250 misto 700 za original. Mel by to byt primo novej cartridge s barvou.

0/0
12.5.2003 21:46

MoPS

Re: dotaz na inkoust. napln do Epson c 60

trosku se to rozhodilo, takze jeste jednou

Jettec pro Epson SC C60 black - bez DPH 400 Kc, s DPH 488 Kc 

Jettec pro Epson SC C60 color - bez DPH 420 Kc, s DPH 513 Kc

0/0
12.5.2003 21:49

norbu

Re: dotaz na inkoust. napln do Epson c 60
Ano je sposob. Staci pouzit ciernu peciatkovu napln za 14 korun.Vysledok je perfektny.
0/0
13.5.2003 9:16

Re: dotaz na inkoust. napln do Epson c 60
no to teda nevim, myslim ze epson ma oddelene hlavy, a pripadna vymena tiskove hlavy neni zrovna levna zalezitost. A rozhodne to nezkouset na tiskarnach s termalnim tiskem (Canon HP a dalsi klony), to pak muzete vetsinou rovnou zahodit.
0/0
14.5.2003 11:48

Denis

Re: Re: dotaz na inkoust. napln do Epson c 60
Nevim co sem pletes nejakej termalni tisk, snad se tady bavime o inkoustech. Osobne pouzivam naplne Jettec v Canonu i865 a zatim jsem vytisknul asi 50-100 naplni a zadnej problem. Pokud nechas vyjetou hlavu stat 2 mesice, tak se pak nediv, ze ti zaschne. Navic jeste je tu zarucni doba.
0/0
21.12.2004 23:03

Pete

A co takhle nejakou tiskarnu na LPT.
Neni tomu tak davno co pocitace nemeli USB, shanim nejakou novou tiskarnu, ale musi mit LPT. Do ceny tak kolem 2500-2800 s DPH. Poradi mi nekdo, diky. Na znacce mi ani moc nezalezi.
0/0
12.5.2003 20:58

Mirek

Re: A co takhle nejakou tiskarnu na LPT.
Prober se nabidkou HP, jsou totiz rucne typy, bud to ma LPT i USB, nebo bohuzel jen USB, pokud by nevyhovovalo, tak bych potom sel do Cannonu, ale Lexmark nikdy a Epson taky nicmoc. Preju stastnou ruku ve vyberu, tedkom jsem kupoval HP5550 a zda se dobra, ale ta je uz za 4500Kc
0/0
12.5.2003 21:17

Tony

Re: A co takhle nejakou tiskarnu na LPT.
Mohu doporučit HP DeskJet 3820. Má LPT i USB. Náplně číslo 15 a 78. Barevně i černobíle v pohodě. Je to taková větší sestřička té 3420. Dokonce jsem ji rozchodil i s DOSovým účetnictvím v češtině. Cena ale "o pár hambáčů" přesahuje Tvůj plán (shop.apro.cz" rel="nofolow" target="_blank">shop.apro.cz" target="_blank" rel="nofollow"> shop.apro.cz" rel="nofolow" target="_blank">shop.apro.cz za 2990 Kč včetně DPH).
0/0
12.5.2003 22:31

Mirek

Re: A co takhle nejakou tiskarnu na LPT.
JJ, to je ona, do te bych take sel, v tehle cenove relaci snad to nejlepsi.
0/0
13.5.2003 1:26

Viva Las Vegas, baby!!!

Re: A co takhle nejakou tiskarnu na LPT.
kup si USB kartu do compu, stojí do 500
0/0
13.5.2003 9:46

miroslav.kucera

Re: A co takhle nejakou tiskarnu na LPT.
To ovsem neznamena, ze ta karta bude fungovat :)
0/0
13.5.2003 22:04

Vladimír

Epson nevím nevím
Ani si nemusím číst zítřejší článek, abych tvrdil, že Epson bude z testu předposlední, za ním bude jen Lexmark. Mám Epson Stylus C20 a nejsem vůbec spokojený (verze C45 je skoro stejná až na rozlišení), nejvíc mi vadí, že náplně jsou hrozně rychle spotřebované. Když chci ušetřit a tiskount na nejmenší kvalitu tisku, tak je to tak vybledlé, že je to naprosto nečitelné. Teď si budu muset koupit novou tiskárnu, protože jak jsem kupoval neoriginální cartridge tak se ucpala tisková hlava a je to vpr.. teď ji mám v opravně a řekli, že si mám koupit nové originální obě náplně (Black,Color) za nehorázných 1200 Kč, tak jsem jim řekl že to si raději koupím tady toho novýho HP 3420, protože u těchto tiskáren se mění s náplní i tisková hlava, takže když se ucpe tak to hodím do pr... koupím novou náplň a valím dál. Epson se vyplatí opravdu až ty dražšší modely. Canon nevím uvažoval jsem o modelu i200, ale spotřeba náplní je taky celkem vysoká a všichni v okolí říkají že HP je s minimálními problémy, takže jdu do toho a uvidím co je to zač. Kdyby to nevyšlo tak příště koupím ještě Canon.
0/0
12.5.2003 20:58

Petr

Re: Epson nevím nevím
Canon S200 / S300 mají skutečně trochu vyšší spotřebu cartridgí, ale když uvážíš jejich cenu, tak není co řešit. černá BCI24 198, barevná BCI24 435. Včetně DPH a na maloobchodu. Nejlevnější HP (3325,3420) má černou za 603 a barevnou za 706, a rozdíl v množství obsahu cartridge rozhodně nedosahuje rozdílu ceny (navíc HP má stejnou cartridge v nabídce s různým objemem náplně). Takže tam bude tak 1,5x víc inkoustu než u Canonu za trojnásobnou cenu. Jinak Canon S300 snese i docela slušnou zátěž - znám člověka, co mění černou cartridge i 2x do měsíce, barevnou 4x ročně ;-), takže to budou stejné držáky jako některé HP.
0/0
13.5.2003 12:15

Roman

Konference o tiskarnach

Pojdte diskutovat o tiskarnach do mailove konference.

Staci se prihlasit na www.pandora.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.pandora.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.pandora.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.pandora.cz

0/0
12.5.2003 17:57

ROFL

Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY

Chtěl bych jen podotknout, že by se v testech měly objevit i postřehy z delšího užívání tiskárny. Vím, je to často asi nesplnitelné, ale přece - alespoň u značek v globálu by to mohlo jít.

Například - musím při výměně cartrige vyměnit i tiskovou hlavu?

dělá cartrige po použití refill kitu nějaké problémy?

apod.

Tyto věci jsou pro ekonomiku tisku velmi důležité.

Já jsem si například koupil Canon S400 (v té době za 4500,-) Je sice pěkné že má ekonomičtější tisk než HP (alespoň v té době měla), ale už jsem se nikde nedočetl, že mají Canony problémy s tiskovými hlavami, které mají tendenci zasychat (ne ve 100% případů, ale přece). Bohužel jsem se tenhle fakt dozvěděl, až mi tisková hlava zaschla, a tak teď musím pořád tisknout na nejvyšší kvalitu, aby byl výstup přijatelný a čitelný. A kolik že stojí tisková hlava? => radši koupím novou tiskárnu.

Koupě tiskárny by měla být investicí alespoň na 5 let a potom je lepší se rozhodovat, zda v příštích 5 letech budete tisknout víc nebo ne, a podle toho koupit tiskárnu laserovou nebo inkoustovou.

malý příklad.

Dostanete se na VŠ => Seminárky, Referáty, Bakalářka, Diplomka

Nehledě na to, že Bakuli a Diplomku tisknout inkoustem je nesmysl.

Vězte že dohromady vytisknete za těch 5 let minimálně 2000 stran pro sebe, o kamarádech nemluvě.

Je proto lepší v penězích přitlačit a koupit laserovku. (v barvičkách toho stejně toilk nevytisknete aby jste to nemohli řešit tiskem u kamaráda apod.)

0/0
12.5.2003 15:03

Prokop

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY

No jen na doplnění. Například HP mají chronické problémy s podavači papíru, kdo někdy měl DeskJety ví, o čem mluvím. Je to o nervy! Dále také mají neprůhledné cartridge, takže nemáte šanci zjistit, kolik toho tam ještě je, případně která vlastně dochází. Zapomeňte na to, že to zjistíte přes ovladač - např. HP 840C vám akorát rozbliká LEDku a přestane tisknout - no a babo raď  kterou vyměnit - asi obě, tomu říkám úspora.

Souhlasím s tím, že se nevyplatí šetřit na tiskárně. Před časem jsem po útrapách s HP (550C, 840, ...) pořídil Canon S600 (tehdá novinka) a naprostá spokojenost. Průhledné oddělené levné náplně, žádné problémy se zasycháním hlavy (jak kdosi psal), bezproblémové braní papíru, indikace stavu ink. v driveru (snímá snad opticky), rychlý tisk, skvělá kvalita.

Mimochodem, bakalářku i diplomku jsem tiskl na inkoustu. Podle mě nudné černobílé práce už dnes nikoho nevtáhnou. A mít doma laser? Pořád se mi zdá, že laserové tiskárny smrdí (smrad jak v copycentru).

0/0
12.5.2003 18:06

NoNameX

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY
Na podavac v deskjetech staci hadrik nepoustici chlupy a lih. Staci sundat nanosy papiroveho prachu z "gumovych" kol podavace. Jinak na HP nedam dopustit - 40 tiskáren ve firme a vcelku zadne problemy.
0/0
12.5.2003 19:55

Poloman

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY
No jen tak pro zabavu, ja doma trpim s HP DJ520 a tam nepomaha uz ani lih, ani koralka, ani nic jinyho. Po tech asi 8-10ti letech provozu uz si neveme ani smirglpapir... :-)))))))) Myslim, ze ty gumovy kola uz budou zpuchrely... :-))))
0/0
13.5.2003 8:33

Ron Jeremy

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY
Heh, jednu takovou jsem dostal darem, dal jsem ji rodičům. Trpěla podobnými problémy, a příčinou je - unavené péro.  Stačí v podavači napružit péro, které přizvedává papír ke kolečkům a lízá si listy zase jak divoká.  Kvalita dnes už nic moc, ale účel plní.
0/0
13.5.2003 12:06

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY
tak pro doplnění. Starší typy 6ková řada atd, měly průhledné cartridge. A sám píšeš, koupil jsi Canona, který byl v době HP 550 už technicky trochu dál.
0/0
13.5.2003 9:49

Prokop

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY

No, bavíme se o levných tiskárnách, takže teď  tady v práci máme (bohužel) na stole HP 840C a náplně (obě) jsou neprůhledné černé, indikace stavu inkoustu prakticky nulová.

Možná (a asi to tak bude), že dražší typy HP jsou na tom o něco lépe, podle mě však HP v inkoustech zaspal, dlouho vyráběl DeskJety s rozlišením 600dpi a ujel jim vlak. Díky dřívějším masovým marketingovým akcím se ale stále drží v v dobrém povědomí (zejména starších uživatelů) jako kvalitní tiskárna, za níž si jsou ochotni i připlatit.

Mimochodem ještě k té 550C. Její mechanismus HP dosud používá, tuším v tiskárnách Appolo a 840C je pouhou předělávkou. Zaváděcí mechanismus papíru doznal změny v podobě širších gumových válců. Ovládacích prvků jen ubylo (všeobecný trend).

To, že si v HP uvědomili problémovost podavačů dokumentuje i skutečnost, že HP zdarma nabízel kit na jejich "rekultivaci".

0/0
14.5.2003 14:06

ROFL

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY

Jojo, průhledné cartrige jsou vynikající (a levný) nápad. S drivery nejsou také vůbec žádné problémy a indikace docházejícího inkoustu je výborná. S tím souhlasím. I kvalita tisku je vynikající. Už při tisku na HighRes papír skoro nepoznáte originál od kopie, ALE nevím jak velký jsem smolař a mezi jakými smolaři se pohybuji, nicméně 2 ze 4 zaschla tryska na tiskové hlavě. Připomínám, že v rámci normální práce s tiskárnou. Jen jsme my 2 nešťastníci udělali asi 2 měs. pauzu mezi tiskem.

Já vím, že v dnešní době nemůžeme chtít zázraky po produktech takto hromadné výroby, ale minimálně v recenzích by se to mělo objevit.

Mimochodem laserovku člověk koupí už snad i pod 6000,- (novou - tuším Samsung). Což není zas takový problém našetřit. Je prava že jsem o ní nic nečetl a třeba to bude krám, ale je dobré nad tím pouvažovat.

Obecně se mi nejvíc v inkoustech líbí Canon, ale po zkušenostech výše uvedených bych doporučoval alespoň jednou týdně vytisknout alespoň 2 stránky. Nepřijde Vás to draho a minimalizujete riziko že vám zaschne tisk. hlava (To se ovšem v manuálu ani recenzích nedočtete).

0/0
13.5.2003 11:33

robert

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY
Ten smrad, to je ozon. A ozon je poněkud jedovatý :-)
0/0
12.12.2003 10:24

Hanka

Re: Před koupí se raději rozmyslete než koupíte tyhle SH.TY

Tak to jsem dopadla podobně.

Mám Canon S400 a zničila se mi tisková hlava nějakým zvláštním způsobem - když tisknu písmo, tak černé je nečitelné, ale tmavě modré je perfektní:-)

A když tisknu obrázek, tak se na něm začnou dělat takové proužky....:-(

Takže uvažuju taky o nové tiskárně, protože novou hlavu bez náplně nikdo neprodává a s náplněma stojí asi od 1700 do 2200. Tak mi to aspoň říkali v prodejnách:-(

Ale nejspíš zůstanu věrná Canonu, protože jsem s ním velice spokojená:-)

0/0
13.5.2003 19:01

Petr Vytlačil

Tak mi doporučte nějakou levnější tiskárnu do 3000,-
Nemužete mi někdo doporučit nějakou levnější tiskárnu do 3000,- Aby byli nejvýhodnější náklady na tisk atd. Značka Canon se mi zdá prozatím asi nejlepší. V poměru cena a náklady. A dají se i dobře plnit. Díky za radu.
0/0
12.5.2003 14:54

Petr

stara laserova tiskarna
... je nejlepsi volba. Sehnal jsem HP4 za 1500,- ,vycistil ji a koupil toner. Jede druhym rokem bez problemu. Co si prat vic ??
0/0
12.5.2003 13:25

Honza

Re: stara laserova tiskarna
Jo jo, tiskarny ze stare skoly, kde sou ty casy ....
0/0
13.5.2003 7:57

Pavel H.

Lexmark už nikdy

Lexmark 7xxx jsem si koupil v roce 2000 za cca 10000Kč, a začaly problémy, náplň pokaždé vytekla a to jsem ji nevypotřeboval ani do půlky (originální za 1700Kč). Když jsem šel tiskárnu reklamovat tak mi řekly že je to nesmysl a ze slovy "tohle Lexmark nedělá" mě vyhodily. Když se to opakovalo potřetí tak Lexmark po dvou letech "netištění" skončil v popelnici. Muže to být náhoda, ale jedno a to samý se stalo i mí kamarádce s Lexmark Zxx. A proto už nikdy víc Lexmark!!!

Dnes mam Canon i550 za cca 6000Kč s náplněmi do 300Kč (čtyři náplně, na každou barvu jedna) a jsem plně spokojenej. A na ty fotky je radost pohledět (rozlišení 4800x1200dpi).

Né všechno co je dražší je lepší

0/0
12.5.2003 12:51

Xman

Tonex vs. cartridge
Lidi, prestante uz pouzivat nazev "toner" pro inkoustove tiskarny.... prosim, prosim
0/0
12.5.2003 12:40

Martin

Re: Tonex vs. cartridge
DVD-RAM je z podstaty vlastně taky blbost a stalo se to standardem :-)
0/0
12.5.2003 12:58

Re: Tonex vs. cartridge
to je fakt :-))
0/0
12.5.2003 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.